Sånn kan det gå Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Heldigvis er ikke alle like pripne som en gj.snitts DIB-mamma. http://abcnews.go.com/Entertainment/story?id=6854285&page=1
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Pripne? Jeg klarer ikke se hva som er prippent med ikke å ønske og amme andres barn? Dessuten tror jeg ikke gjennomsnitts dibberen ville snudd ryggen til en sultende baby, men det er jo en ekstremsituasjon også da.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Her inne er det opplest og vedtatt at det å amme andres barn er ekkelt.
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Jeg nekter å tro at flertallet her inne ville snudd ryggen til en sultende baby. At de ikke ville ammet en baby som ellers hadde tilgang på mat er greit nok i min verden. Jeg velger å tro på menneskelighet, selv her inne
Sånn kan det gå Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2009 Dette var jo da ikke gjort for å gi mat til en "sultende baby", men for å "reklamere" for amming.
Sånn kan det gå Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2009 Denne babyen hadde tilgang på mat, fra sin egen mor, som satt like ved...
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Jeg leste ikke linken du la ut, men da jeg leste om saken for en stund tilbake, var historien at barnet var sultent og fru hayek mente hun dermed kunne gi et sultent barn mat og samtidig vise at amming er ok. Mye på grunn av stigmaet i forhold til amming i sierra leone. Jeg synes det er helt greit ikke å ønske andres babyer når det ikke er nødvendig for at babyen skal få næring. Jeg hadde ikke gjort det selv. Jeg hadde ikke snudd ryggen til et sultende barn hvis jeg hadde melk.
Glad_mor_85 Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Jeg ville gjerne hjulpet en sulten baby med melka mi, men som mor ville jeg aldri at andre skulle ammet min baby. Med mindre vi var i krise og det var eneste mat tilstede. Har ikke lest innlegget da. Men høres ikke ut som noe for meg.
NormaJean Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 har lurt på en ting, spurte salma hayek moren til babyen om det var greit at hun ammet ungen??? har ikke sett reportasjen.
♥Cherrypie♥ Skrevet 21. mars 2009 #10 Skrevet 21. mars 2009 ...men utsetter man ikke ungen sin for eventuell smitte om den som ammer har en sykdom fks?? Man kan aldri vite..jeg ønsker ikke at noen ammer mitt barn nettopp bare pga det!Jeg kan vel ikke vite om hennes samboer har vært utro å dratt med seg noe ulumskheter hjem i senga åsså skal MIN unge få dette pga at denne andre damen ammer henne?? Virker helt sprøtt at noen tør egentlig..er ikke snakk om å være prippen men å passe på sitt eget barns helse!!
♥Cherrypie♥ Skrevet 21. mars 2009 #11 Skrevet 21. mars 2009 MEN selvfølgelig jeg ville ammet ett barn som sultet å ikke hadde tilgang på mat andre steder..men sånn ellers man hører om at mødre bare ammet ett annens barn mens de passet det fks det syns jeg er unødvendig..nettopp pga d jeg skreiv over:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 21. mars 2009 #12 Skrevet 21. mars 2009 Ser ikke problemet med å amme et annet barn. Det er jo bare mat, ikke noe mer enn det.
tommeliten og lillemy Skrevet 21. mars 2009 #14 Skrevet 21. mars 2009 Jeg ville gjort det i en krisesituasjon, men ikke til vanlig. Og det skal mye til for at jeg hadde latt noen ammet mine egne barn. For meg er det en personlig greie, selv om jeg jo vet at det "bare er mat". Men er jo stor forskjell på oss her i trygge norge og på u-land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå