Gjest Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Var på ultralyd i dag:)). Alt var fint:).Hjertet banket og vi så en sprellende liten krabat på 66.34 mm,eller rettere sagt nesten 7 cm:)) Ble litt forvirret av når jeg har termin og hvor langt jeg har kommet da..Jordmora som tok ultralyden sa bare ved å se på fosteret at jeg er 13+2 i dag og at terminen er 23 september. Men etterpå var vi inne hos en lege/gynekolog.Han så på en sånn rund skive og sa at jeg er 13+0 i dag.og at terminen er 28 september.Merkelig at de skulle si så forskjellig! Legen trodde kansje fosteret ble laget ca 2 januar.Men jeg tror ikke han/hun ble laget før den 4.Grunnen er at vi har hatt lite sex i den siste tiden.Hadde sex natten til den 4 og den 6.1.Og før det var den 28.12.Og jeg tror ikke en sædcelle lever i sååå mange dager.Dessuten brukte jeg ikke ha så tidlig El.Hadde litt ustabil syklus,24-26 dager.Og El på dag 9 eller på dag 10,oftest på dag 10.Så jeg tror nok El var enten søndag 4.1 eller mandag 5.1.. Men men..Det er vel vanskelig å si sånn akurat hvor langt man har kommet så tidlig! Sa det legen og,at han kunne ta feil med et par dager eller noe! Men aner ikke hva jeg skal si når folk spør hvor mange uker+ dager jeg er! Hva tror dere?? 13+0 (altså i dag) ?? Eller f.eks ca 12+4 eller noe??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå