Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle egentlig ta innvendig ultralyd,men de hadde fått nytt ultralydapparat,så derfor ville de prøve utvendig! Og man så heldigvis alt like bra!

Alt var fint:=)).

Hjertet banket og vi så en liten krabat på 66.34 mm,altså ca 7 cm:)).Nurket sprellet med både armer og ben:)).Morsomt å se:))).

De hadde fått nytt ul apparat der så de kunne måle nakkefolden,og det var helt normalt:)).Jippi:))

Men skal likevel til Trondheim snart for skikkeligere ultralyd! De kunne bla ikke måle nesebenet her så må dit for å gjøre det!

For de som ikke har fått det med seg så går jeg på epilepsimedisiner,så det er derfor jeg ville sjekke fosteret nærmere om han/hun er frisk!

Ble ganske forvirret da jeg var der i dag,ang termin og hvor langt jeg har kommet.Først var vi (jeg og sambo)hos jordmora,det var hun som tok ultralyden.Hun sa termin 23 september og at jeg var 13+2.Hun målte bare ved å se på fosteret.

Men etterpå skulle vi snakke med en lege/gynekolog.Det var han som skulle skrive og henvise meg til Trondheim.

Han så på en sånn rund skive.Der så han at jeg er 13+0 og Termin 28 september!

Jeg tror mere på han jeg da..Selv om jeg var sikker på at jeg kunne være enten 12+3,12+4 eller 12+5.

Han mente fosteret ble laget ca 2 januar.

Grunnen til at jeg tror det slik,er at vi ikke har hatt så mye sex.Vi hadde sex natt til den 4 og den 6 januar.Og gangen før den 4 var den 28 desember.Altså 7 dager før den 2.1.Og 7 dager er vel litt lenge for en sædcelle og leve vel?? Og har ikke hatt så tidlig Eggløsning som siden desember 2007,og da var El på dag 6.

Har brukt å få El på dag 9 eller på dag 10.

Men ihvertfall så forlater jeg dere nå,drar inn på 2 trimester:)).

Dere får ha masse lykke til med spirene deres og håper dere alle kommer fort etter:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til :D bra å høre at alt stod bra til med den lille :D

Skrevet

Så deilig at alt var brillebra! Det er herlig å kunne senke skuldrene og bare være gravid :) Kos deg videre inne på 2.tri, håper jeg slår følge om 3 ukers tid :)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...