Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 JEg har en del problemer på hjemmebane om dagen og vi diskuterer om vi kanskje skal gå hver vår vei. Jeg har egentlig ikke hatt så veldig lyst til det, jeg vil jo heller jobbe med ting og se om de kan bli bedre. Men så har vi en annen ting da, sjefen min... Det er pinling å si det, men jeg vurderer faktisk å gå fra mannen bare slik at jeg har mulighet til å kunne bli bedre kjent med ham. Det er jo teit det også, siden han er gift og har barn. Men på den annen side, tenk om! Er det noen som har gjort noe sånt og kommet ut av det med hell?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hell på engelsk, ja. Du kommer til å ramle på trynet.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Ja, det var jo et hyggelig og konstruktivt svar...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Det er vel egentlig ikke ulogisk å tenke slik når man selv ikke har det godt hjemme, og ser en flott, kjekk, familiefar som er på samme alder som en selv. Jeg skulle gjerne hatt det de har, men har det ikke. HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Så du skal stjele en annen kvinnes kjekke familiefar og hennes liv? Beklager, ingen sympati og lykke til fra meg.
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Det høres ut som en dårlig plan. Hvis du skal gå fra mannen din bør du gå fra mannen din fordi det ikke går mellom dere, ikke fordi du har lest en eller annen dårlig kioskroman som får deg til å fantasere om den gifte sjefen din.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 sjeldent gresset er grønnere på den andre siden... når det er sagt kan jeg si at jeg har vurdert det samme selv, - ikke med sjefen da, men en annen som tar pusten fra meg når jeg en sjelden gang ser han. gikk i samme klasse for noen år siden, og vi flørtet en del på fester. var åpen til mannen min om følelsene mine, og fant ut at jeg bare måtte ta et valg. valgte mannen min, siden det var det tryggeste. samtidig har jeg aldri i mitt stille sinn glemt han andre... men tviler jo egentlig på at jeg hadde fått det så mye bedre med han. som sagt, gresset er sjeldent grønnere... men om du går fra mannen din for å prøve deg på sjefen, må du være klar over at det er ikke noe sikkert mannen din sitter å venter på deg når det evt ikke skulle bli noe med deg og sjefen. eller om det evt skulle skjære seg etter en stund.. jeg tror at om du vil gå fra mannen din, bør du ta det valget ut i fra hvordan dere to har det sammen, og ikke ut i fra om du kan få sjangs på sjefen eller noen andre.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Jeg var hemmelig forelsket engang, i sjefen min. I hele 4 år! Men helt plutselig forsvant hele forelskelsen, og ble et blekt minne. Morro at man har følelser, men du lever ikke ut dem når du har mann og barn. Jeg holdt det for meg selv hele tiden. Og glad var jeg for det! Ga heller aldri næring til forelskelsen. Mitt råd til deg er å ta vare på det du har. Det er det som er dyrebart og verdt å ta vare på.
Pengetreet Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 Ville du vært like interessert i sjefen din hvis alt var fint mellom deg og mannen din? Kan det være at du drømmer om sjefen som en "flukt"? Når man går rundt og drømmer om en person så har man en tendens til å rosemale denne personen og overser alt som er negativt. Hvis ikke sjefen din er gjensidig interessert så høres planen din litt tynn ut - og vil du virkelig gå inn for å ødelegge et hjem? Tenk om det ikke fungerer mellom dere. Det er ikke bare snakk om deg og dine behov, men to familier som går i oppløsning og barn som må ta støyten. Fokuser på ditt eget forhold i første omgang og vent med å finne en ny. Etter et brudd tror jeg at de fleste vil ha nok med å sortere tanker og følelser og ta seg av barna. Ta en ting av gangen er mitt råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå