Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle hente yngstegutten til samboeren i barnehagen i dag. var allerede passe stressa, ettersom jeg først hadde henta broren min i sandefjord, så eldste gutten i drammen og så skulle hjem til kongsberg for å hente yngste gutten. alt innenfor en viss tidsfrist. selvfølgelig var parkeringsplassen smekk full når jeg kom, og det skal nevnes at jeg ikke er særlig flink til å rygge. når det da sitter to stykker i baksetet og maser i tilegg mens jeg skal prøve å rygge inn mellom to biler som står passe tett er i grunn det en oppskrift på katastrofe. flink som jeg er klarte jeg da å ripe opp passasjerdøra på bilen ved siden av med speilet mitt i mitt ganske patetiske forsøk på å parkere. klarte å få rygga meg ganske ok til etter dette, men hadde da litt småpanikk med tanke på at jeg hadde truffet en annen bil først. er liksom litt flaut å finne ut hvem som eier bilen og stå i barnehagen å forklare dette. men plutselig sitter eldste gutten bak og smiler over hele ansiktet og sier "Tante er her" jeg var jo da litt oppgitt og var kanskje litt borte når jeg svarte og spurte hvor er hun var hen. gjett om jeg blei letta når svaret kom: "Det var hennes bil du traff". haha, første gangen jeg riper opp en bil så viser det seg å være familie, og altså en god del enklere å ordne opp i! Måtte bare dele min lille følse av flaks i uflaksen her. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...