Gå til innhold

Kjære flotte damer....


Anbefalte innlegg

Skrevet

.....jeg har tatt en beslutning! :)

Jeg kommer ikke til å forsøke bli gravid før til høsten, og da blir det jo sommer baby!!!! :)

Sambo og jeg er helt enige om denne beslutningen, og vi gleder oss til å bli prøvere når tiden er inne...

Jeg takker for alle oppmuntrende ord, dere er supre alle som en!!! :)

 

Supergod klem til dere alle (spesielt Mikadimoo).. :)

 

Ps; masse lykke til i de neste trimestrene og med babyene deres... :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med prøvingen når dere starter igjen. Kos dere skikkelig i mellomtiden. Kommer til å savne deg her inne.

Klem!

Skrevet

Tusen takk for det! :)

Masse lykke til i ditt svangerskap! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...