♥Axinija♥ Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 .....jeg har tatt en beslutning! Jeg kommer ikke til å forsøke bli gravid før til høsten, og da blir det jo sommer baby!!!! Sambo og jeg er helt enige om denne beslutningen, og vi gleder oss til å bli prøvere når tiden er inne... Jeg takker for alle oppmuntrende ord, dere er supre alle som en!!! Supergod klem til dere alle (spesielt Mikadimoo).. Ps; masse lykke til i de neste trimestrene og med babyene deres...
Tellefanten Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Lykke til med prøvingen når dere starter igjen. Kos dere skikkelig i mellomtiden. Kommer til å savne deg her inne. Klem!
♥Axinija♥ Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2009 Tusen takk for det! Masse lykke til i ditt svangerskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå