Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 har kommet ovenpå igjen og har opplevd det å få seg huslån for å kjøpe/bygge seg bolig? eller er jeg dun som sitter å tenker den tanken? eller kanskje vi er svartelista for lenge siden..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Har du gjort opp for deg skal betalingsanmerkningene slettes
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Når dere betaler for dere, så vil betalingsanmerkningene forsvinne Så det er ikke dumt i det hele tatt!! Mannen min har slitt med masse inkasso, og hadde ikke håp om å få orden på det før jeg tok tak i det. Det er noen hundre tusen fremdeles, men vi fikk likevel huslån og har fått oss et fint rekkehus Det her kan dere helt fint klare!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 vi har kanskje 100000 kr i inkassogjeld.. å når mannen min kommer hjem fra natoøvelse skal vi ta tak i saken å få begynt og ordne opp =) vi er begge veldig instilt på dette selv om det innebærer maaange mnd med labre tider.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå