Gjest Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hjelp meg kjære dere. Jeg har nå levd i fornektelsen i et par uker om temafesten, men i morgen er dagen og jeg skal av gårde. Temaet er sjørøverfest, SUKK! Bor på en bitte liten plass der det ikke er mulig å oppdrive kostymer av noe slag til i morgen. What to do???? Alle mulige tips mottaes med den største takknemlighet.
Tommage♀♂ Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Har du noen gamle klær du kan kaste? Riv dem opp eller klipp dem slik at de ser fillete ut. Ha tørkle på hodet og mal øyelapp, vær skitten/skjeggete i ansiktet, stor ring i øret!
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Takk for svar ) Har egentlig ikke noe å kassere akkurat nå (ikke lenge siden jeg flyttet å kvittet meg med mye). Men jeg skjønner at jeg med stor sansynlighet må gå løs på klær jeg bruker lite. Tenkte å litt på å være skipshora.... eller lage ei skute av papp, men blir så uhøvelig når vi skal spise.... hm, nei det enkle er vel ofte det beste. Må ut i morgen å handle stooor ørering:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå