Gothic Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hun filippinske damen sang jo knallbra, men så sender de henne ikke videre, istedenfor tar de homsen med drillstaven!!! Er det mulig!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 "homsen med drillstaven" var jo faktisk veldi flink! Og det var hun fillipinske også, men nå tror jeg at de har satt et tak på sangere, fordi de ikke vil ha en sanger som vinner i år (min teori da)
Tommage♀♂ Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 I kategorien drillstav var jo denne gutten en av de bedre da, i og med at det er veldig få drillstaver med i talentkonkurransen. I sang er det jo veldig mange med, så akuratt det kan ikke sammenlignes. Men utenom det så ble jeg overrasket jeg også, de har sendt videre flere som ligger langt under Ginas nivå innen sang
Harald Ripultfør Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Også de "siamesiske tvillingene" da... lo ikke en eneste gang jeg...
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Syntes drillmannen var utrolig flink, men hun flotte dama ra F var også bare sååååååååååå flink. Falt en tåre her når hun sang.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Haha,jeg lo så jeg grein.. "er skeivhendt jeg"... mulig jeg har sær humor da
Harald Ripultfør Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Hehe.. eller kanskje ikke jeg har humor?
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Aner ikke, men akkurat den kommentaren syns jeg var knall! Før det var det litt slitsomt, men den satt meg litt ut Er tross alt sent en fredagskveld da!
....mammatilto... :))) Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 HELT ENIG. Både jeg og mannen min ble helt satt ut her da hun ikke gikk videre. Vi synest oxo at drillmannen var råååååååååååflink :-)
OsloMor Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Likte han unge gutten som spilte jazza Super Mario låter på piano jeg, veldig bra konsept som funket supert:)!
Theni Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 Hun passer vel ikke inn i "stallen" til Jan Fredrik Karlsen tenker jeg? Syns også hun burde ha kommet videre.
Glad_mor_85 Skrevet 20. mars 2009 #12 Skrevet 20. mars 2009 Jeg var og er fremdeles i stort sjokk over at hun ikke kom videre. Hun fortjente virkelig en sjanse til å bli stemt på av oss. Fått masse meld av venner og de synes det er ille. Så ut som hun ble litt sjokket selv. Herre... Hadde gledet meg til å høre henne mer altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå