Reveenka Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 sier Åge Aleksaderse at ha er vat til at folk klapper år ha er på jobb - det hadde vært fit om folk gjorde på jobbe mi også! c",) hihi!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hihi, ja det kunne vel kanskje de fleste tenkt seg! Ikke mange jobber utover artister og skuespillere som får applaus liksom:-)
Gummelillan Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 He, he, ja, det hadde vært noe. Stående ovasjoner for alle avgjørelsene jeg tar ;-) Men jeg fikk faktisk noe i går som omtrent gjorde samme susen; en svært fornøyd kunde sendte meg nydelige blomster!!!!!!!!!!!!! Følte vel egentlig at jeg bare hadde gjort jobben min, jeg, men hun var tydeligvis veldig godt fornøyd. Veldig, veldig koselig for en som har et yrke som en vanligvis ikke mottar sååå mange gode ord for ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Får dere ikke applaus??? Her tar hele familien bølgen når jeg har ryddet ut av oppvaskmaskinen:-DDD You wish.... Nope , ikke stort å hente her heller. Fint at du fikk blomster da Gummelillan, som du sier selv.......kanskje ikke sååååå vanlig?? Man kan ikke tilfredstille alle:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Så koselig med blomster da Gummis:-) Spesielt for deg som du sier ikke kanskje får mest av det i ditt yrke:-)
♥Snulder Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Hehe... det nærmeste jeg kommer klapping på jobb er vel å bli klappet til tenker jeg!! Og det vil jeg helst ikke;=DDD
Karomamma Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Ah! Herlig å være popstjerne på fritiden, gitt. Da snakker vi ikke bare klapping, men uling, plystring, hyling og synging. Deilig Til hverdags er det dårlig med applaus...
Reveenka Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2009 Hehe - faktisk så tok et par kollegaer nesten bølgen da jeg møtte opp forrige vakt, da vi hadde en sjelden utfordring som jeg hadde en del kjennskap til. Så da ble det nesten applaus på meg på jobben også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå