Gå til innhold

Ville dere tatt denne jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt tilbud jobb på treningssenter som er 15min herfra og jeg slipper å stå i kø osv.Jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider og skal jobbe i barnepass og i resepsjon.Jeg har hatt lyst til å gjøre noe annent enn å jobbe med barn og her kan jeg kombinere begge tingene:)

Det som er det er at jeg kommer til og få 245000kr i året og minstelønnen min er 263000kr egentlig med min utdannelse.

Jeg skal også ha lederansvar for andre som jobber i barnepassen og div..

Jeg går altså ned i lønn men slipper kø får gratis trening til meg og mannen.Arbeidsrid er fra 06.15-13.30

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan du jo legge på mnd.pengene for to på trening, du slipper reiseutgifter og har en veldig ok arbeidstid.

En slik jobb kunne jeg ha tenkt meg selv om det hadde betydd at jeg hadde gått med mye i forhold til den inntekten jeg har nå.(306 000 kr).

Du skriver "Det som er det er at jeg kommer til og få 245000kr i året og minstelønnen min er 263000kr egentlig med min utdannelse"

Så spørsmålet mitt er har du noen sinne jobbet i denne type stilling og hatt denne inntekten, eller er du nyutdannet uten tidligere erfaring? I så fall er kanskje dette en fin plass å begyne og få litt jobberfaring.

Skrevet

Betaler dere for trening pr idag?

For da må du ta med det som en del av lønnen - og da er det kanskje ikke så ille likevel..

Samt prøv å regne på hva som går med i bensin, evt bompenger, til din nåværende jobb.. Kø tærer på bensinen.

Det er sånne ting du også må regne med :)

Skrevet

Jeg har jobbet som barne- og ungdomsarbeider i 6år, men er vant til og få 250000kr i forrige jobb, sluttet fordi jeg ble underbetalt.Jeg er veldig usikker for vi trener ikke og betaler ikke bompenger der jeg jobber nå.

Skrevet

Jeg hadde glatt tatt den jobben=)

Skrevet

Om du sluttet på grunn av at du følt du var underbetalt er kanskje ikke dette jobben for deg siden lønnen her er enda lavere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...