Gå til innhold

Hemoroider?


Pernille19

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått hemoroider enda? Jeg tror muligens jeg har fått litt, skal til legen til tirsdag så da får jeg høre hva jeg skal gjøre. Synes absolutt ikke det er noe gøy,men sånn er det:) Kjøpte en salve som jeg har smurt en del ganger om dagen,men ser ikke ut til at den hjelper så jeg får vel bare vente og se hva legen sier;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har noe fra forrige sv.skap som jeg enda ikke har gjort noe med. Regner med at det kanskje blir verre etter enda en fødsel så jeg har bare utsatt det. Men det er jo veldig forskjell, jeg merker igrunn ikke så mye til det men ei veninne av meg måtte operere. Hun blødde noe voldsomt og klarte knapt å sitte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått hemoroider dette svangerskapet og de ble bare verre og verre. Jeg har funnet ut at jeg klarer å holde dem små ved å drikke saft med lactulose (15 ml) hver morgen og hver kveld. I tillegg drikker jeg veldig mye vann fordi det er viktig å holde avføringen bløt. Kjedelige greier dette. Legen sier de kommer til å bli verre ved fødselen , men at de kommer til å minke litt etter litt etter det. Han sier de kommer pga at babyen presser nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...