Bunnies by night Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Skal ut å handle lillegutt sine første sko - han er blitt 1 år og har såvidt begynt å gå litt. Han har brede føtter, så vil gjerne gå i en butikk som har gode merker og har et stort utvalg:)
Minnie Mom Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Har ingen spesiell å anbefale, men er generelt fornøyd med Euro Sko.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Skotøimagasinet (er det den heter såvidt jeg husker..) i Lille Grensen. Stoor skobutikk med bra utvalg.
hundemamma ♥ Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Prøv Hagen sko i Bogstadveien. Jeg liker Pom d'Api som også ligger også i Bogstadveien.
Mom2Two Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Agnar Hagen i Bogstadveien Grændsen Skotøimagasin (Grensen) Pom D´Api (or however you spell that) (Bogstadveien) Familieskomakeren på Grønland
line_n & sara Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 skobutikken i sannergata (dærlinga/grunerløkka, trikken går forbi den, steinkast over birkelunden) der har jeg kjøpt sko selv, og kjenner mange som har tatt med tassene dit for siden første sko! så får barna ballong (!) de er flinke, og har bra utvalg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå