ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Våkner på natta med kramper, og får aldeles dem ikke bort :/ Noen med gode rååd? *startet med magnesium*
OhBaby! Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 hei! har du prøvd å ta tilskudd av magnesium? det hjelper veldig mange med dette problemet! :)
OhBaby! Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 jaaada,her leser vi alt før vi svarer.. hehehe håper magnesiumen hjeper deg! er kjempehjelp for mange! lykke til!!
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2009 hehe.... Godt flere ikke er "helt med" for tiden! Joda, akkurat begynt på dem.. får håpe det funker Sitter i bakleggen!
Tjorven:-) Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Strekk ut leggene før du legger deg :-) Stå med nesa inn mot veggen og sett foten opp etter veggen, og press kneet forsiktig mot veggen, dette hjelper meg og er jo forholdsvis enkelt :-) Leggkramper er jo så vondt! Lykke til med nattesøvnen!
Gjest Siiw Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Har ikke hatt leggkramper siden jeg begynte å sove med ulltråder rundt anklene, ufarlig å prøve ihvertfall Har virket på flere venninner også.
rima Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Jeg tenkte jeg også skulle begynne med magnesium for noen uker siden. Av gårde til apoteket bar det. Men der ville de ikke selge det til meg uten at jeg hadde avklart det med legen. Glemte å spørre han neste gang jeg var der, så jeg spurte jordmor. Hun sa det ikke var noen dokumentert effekt og at jeg ikke burde ta det. Hun ba meg prøve støttestrømper (har kontorjobb) for å forebygge kramper og også åreknuter. Hjelper kanskje litt, men gruer meg til skikkelige leggkramper på utsiden av leggen. Det hadde jeg i forrige svangerskap og de fikk jeg ikke strukket ut. Auauauau!!!!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 hmm, men hva med de som har skikkelig med rastløshet i fotene da? får rett og slett ikke sove med det..ikke kramper..men rastløshet i fotene..helt forferdelig...virker magnesium med det da? jordmora mi sa at jeg kunne bynne med det..hmmm...kansje hun missforstod ?
Kongeørna Skrevet 21. mars 2009 #9 Skrevet 21. mars 2009 Legg en stålkniv under overmadrassen! Gammelt kjerringråd, men virker det, er det jo flott...
LilleSolaMi<3 Skrevet 21. mars 2009 #10 Skrevet 21. mars 2009 slet med skikkelig strekk i legger og under føttene,begynte med magnesium(anbefalt å ta sammen med omega 3 for å få max effekt) og krampene ble helt borte=) holde seg varm på beina,og massere de en til to ganger om dagen,strekke de godt ut før leggetid hjelper også,men jeg sverger til magnesiumen,den har gjort underverker for meg hvertfall=)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 21. mars 2009 #11 Skrevet 21. mars 2009 Jeg smurte på icegel / cooling gel fra apoteket hver kveld jeg, funket som juling. Jeg fikk kramper HVER natt. Det er en gjennomsiktig boks med hvitt lokk og knallblå isgele inni. Får du på apoteket
Lea1977 Skrevet 21. mars 2009 #12 Skrevet 21. mars 2009 Auda..Det er jo så vondt. Jeg fikk det en periode og da tok jeg en god klonk med flytende biovitt og det funket veldig bra. Det forsvant helt og det var tidvis så ille at jeg kunne være støl i 4 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå