Gå til innhold

Argh! HVORFOR syns de fleste gutter at killing er så satans morsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren prøvde i stad og forføre meg med killing. Han tenkte det var morsomt og lekent, og jeg er jo med på tanken og syns det var morsomt og lekent først. MEN når han begynte å klemme på puppene mine og jeg sa klart i fra at det gjør vondt! Så sa han bare "neeeida".... Jeg vet da vel for faen hva som gjør vondt selv! Også killing i seg selv er greit, en liten stund... Men når det varer fra Hotel Cæsar begynner til Norske talenter begynner så er det for lenge syns jeg. Hadde det ikke vært for at jeg skreik SLUTT mange ganger og lenge så hadde han sikkert killt meg enda... Han klarte og klore meg til blods og i sammeslengen da, men det var jo "min" skyld siden det var handa mi som klorte meg opp. Det at han styrte handen hadde ingenting med saken og gjøre nei!..

Også etter at jeg ble små sur fordi han ikke slutta sa han bare at jeg har ett aggresjons problem....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de synes ikke det heller.......prøvd å kille HAN......de hater det.

Skrevet

Killing? Prøvde dere å drepe hverandre? :o

For øvrig bør du ta et kurs i orddeling.

Skrevet

Og hvis de forsøkte fra Hotel Cæsar til Norske Talenter - hvorfor innså de ikke på et eller annet tidspunkt at de var komplett talentløse og heller burde spille ludo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...