scoobydo Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Trenger litt inspirasjon... sambo og jeg står helt fast på navnevalget. Vi har ett alternativ hver og ingen vil ha det den andre forslår!.... Han vil gjerne ha Emil, og jeg vil gjerne ha Mathias. Problemet mitt er at jeg har tenkt Mathias så lenge at jeg ikke klarer å komme på noen andre....
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Nikolay! Verdens peeeneste guttenavn! :-D
scoobydo Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2009 Vi var faktisk innom dette da sambo foreslo det... og når jeg kom fram til at jeg syns det var fint så hadde han ombestemt seg ...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Jeg syns jo Emil er veldig flott, da;) Hehe...
prebs Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Hva med Emil Mathias - det er jo fint! Hehe. Ellers liker jeg godt: Jacob August Fredrik Marius Ludvig Anders Victor Simen Johannes Peder Jørgen Magnus blant annet...
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Er ikke lett det der nei.... Her satte vi oss ned og skrev hver vår liste med guttenavn vi, og så sammenlignet vi etterpå. Morsomt nok var det ett navn vi hadde begge to, og det var Joakim. Men bestemt oss har vi ikke. Ellers har vi disse på lista vår: Håkon Håvard Martin Vetle Eskil Sondre Men vi bestemmer oss ikke før gullet har kommet ut tenker jeg.... Selv om jeg selv heller mest til Joakim... Må jo passe til etternavn også.. Lykke til med valget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå