Gå til innhold

Trenger noen råd og gode ord nå(er så redd)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg er gravid i 5 uke og fant ut at jeg var gravid når jeg var 3+6..søndag den 15.03 følte jeg meg plutselig ikke så gravid.Hadde alle gravidsymtomer før den dagen, men følte at symtomene ikke ikke var så fremstredenede og det var de som gjorde at jeg følte meg ordentlig gravid...I dag har jeg fortsatt hovne pupper,litt kvalme,litt trøtt,litt tørst,og litt modie i humøret,men vil ikke ha litt symptomer men mye slik at jeg føler det er reeelt(hvis dere skjønner).Så det jeg lurerer på er hvor lenge hcg nivået er i kroppen etter at fosteret døde.Vil den være negativ idag hvos jeg tar en GT??? Ringete lege å de mente det ikke var nødvendig med Ul før jeg er 7+5 på vei å orker ikke å gå i uvistheten i 2 laaaange uker ..Holder på å bli gal av å gå sånn her...Noen som har noen råd om hvordan jeg kan finne ut om alt er bra eller ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo akkurat i den perioden hvor det lureste du kan gjøre er å vente... Alle har det vel temmelig likt, med tro og tvil om hverandre....

Det er ingen vits i å ta ny gravitest, den vil uansett garantert slå positivt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...