Gå til innhold

Når dere ser navnet "Aurora"...


Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere da?

 

Og sier dere AUrora eller ÆVrora?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe!! Tenker ikke noe mer enn AUrora. Men er et fint navn :)

Skrevet

Aurora sier jeg. Tenker på Aurora Borealis, og på de mange småjentene jeg kjenner som heter det:) Det er et litt vanskelig navn synes jeg, og for å være helt ærlig er det en del av småfrøkena jeg kjenner som ikke passer til det. Greit når de er helt små, men en voksen Aurora krever litt.

Skrevet

Syns det er et fint navn :) Aurora :) Har en venninne som har kalt jenta si det... er vel blitt ganske så populært nå :)

Skrevet

Tenker på Aurora og Sokrates fra bøkene til Anne-Cath. Vestly. Men det er et fint navn da!

 

Sier Æurora jeg da... Ikke AV og ikke AU...

Skrevet

tornerose. men veldig fint navn:)

Skrevet

AUrora

 

synes det er et veldig fint navn

Gjest ~Gravida~ Uke 14
Skrevet

Sier Aurora, tenker på tornerose her også. ;)

Fint navn.

Skrevet

tenker på den søte, blide nabojenta fra barndommen, hun het aurora ;)

Skrevet

æurora sier jeg da!:)

Aurora er ett nydelig romantisk navn:o)

 

Skrevet

Tenker nei. Syns ikke det er noe fint.

Sier Ævrora.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...