Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hva tenker dere da? Og sier dere AUrora eller ÆVrora?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hehe!! Tenker ikke noe mer enn AUrora. Men er et fint navn
erteposen + 4 Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Aurora sier jeg. Tenker på Aurora Borealis, og på de mange småjentene jeg kjenner som heter det:) Det er et litt vanskelig navn synes jeg, og for å være helt ærlig er det en del av småfrøkena jeg kjenner som ikke passer til det. Greit når de er helt små, men en voksen Aurora krever litt.
scoobydo Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Syns det er et fint navn Aurora Har en venninne som har kalt jenta si det... er vel blitt ganske så populært nå
♥2 små gull♥ Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Tenker på Aurora og Sokrates fra bøkene til Anne-Cath. Vestly. Men det er et fint navn da! Sier Æurora jeg da... Ikke AV og ikke AU...
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 tornerose. men veldig fint navn:)
Gjest ~Gravida~ Uke 14 Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Sier Aurora, tenker på tornerose her også. Fint navn.
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 tenker på den søte, blide nabojenta fra barndommen, hun het aurora
♥Cherrypie♥ Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 æurora sier jeg da! Aurora er ett nydelig romantisk navn:o)
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #12 Skrevet 21. mars 2009 Tenker nei. Syns ikke det er noe fint. Sier Ævrora.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå