Gå til innhold

Når dere ser navnet "Aurora"...


Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere da?

 

Og sier dere AUrora eller ÆVrora?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Da tenker jeg på Tornerose..

 

Aurora rett frem uten noe trykk.

Skrevet

Sier AUrora

 

Synes navnet er for 'søtt' og liker heller ikke sjangeren det 'tilhører'

Skrevet

nydelig

Skrevet

Da tenker jeg på Anne cath Vestly:) Sier AUrora.

Skrevet

hmm..sier ØUrora eg... :)

Skrevet

Da tenker jeg på bokserien av Anne Cath. Vestly som pappa leste til meg hver kveld før jeg sovnet, da jeg var liten:) herlige minner og nydelig navn!

 

Uttaler navnet Aurooora

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...