Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hva tenker dere da? Og sier dere AUrora eller ÆVrora?
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Da tenker jeg på Tornerose.. Aurora rett frem uten noe trykk.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Sier AUrora Synes navnet er for 'søtt' og liker heller ikke sjangeren det 'tilhører'
prekæs Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Da tenker jeg på Anne cath Vestly:) Sier AUrora.
Bunnies by night Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Da tenker jeg på bokserien av Anne Cath. Vestly som pappa leste til meg hver kveld før jeg sovnet, da jeg var liten:) herlige minner og nydelig navn! Uttaler navnet Aurooora
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå