b10na&lillegull Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hei Har noen vært på 3d ultralyd på lysaker og kan fortelle litt om det? Er usikker på hvor vi skal velge å ta UL.
scoobydo Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hei! Vi var der. Var superfornøyd, han var innmari dyktig han som tok ultralyden. Veldig underholdande fyr Har hørt mye positivt om majorstuaklinikkn og familieklinikken også! Men der er noen 100 lapper dyrere der...
b10na&lillegull Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2009 Så bra ! Er ledig der i påsken og har veldig lyst til å bestille time Var det Dag Harald Hovind dere var hos?
♥Cherrypie♥ Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Vi var der.. Syns han prata noe helt for jæ**** mye å når han skravla tok han dopplern vekk fra magen. Helt på begynnelsen glemte han å ta bort bildet fra hun forrige som var der så vi trodde vi satt åså vår egen baby en god stund! Åsså var det feil.. Skulle vare en halvtime men fikk 20minutter. Nesten hele ultralyden foregikk i 2d (altså sånn som på sykehuset). Tror det var ca 3 minutter tilsammen med 3d UL:-( Han brukte vanlig ul heletiden nesten som jeg sa da bortsett fra da han tok bilder/filmopptak av babyen vår. Åsså gikk han gjennom alt sånn som de gjør på ordinær ul, sjekket blodstrøm, hjerte, lunger, ALT! Er jo greit å dobbelsjekke at alt er bra, men vi hadde jo vært på UL på sykehuset å kom egentlig dit for å se babyen vår i 3d en halvtime.. Forventa nok litt mye..Fikk ganske få bilder itillegg. De reklamerer jo med 30-50 bilder osv.. Mesteparten av 3d delen vi fikk se var veldig dårlig, så bare ansiktet halveis klart en gang.. Men det er vel sånn som kan skje og forholdene inni livmoren spiller vel inn oxo. Men jeg var skuffa etter jeg var der.. Så først på en annen baby som ikke var vår, å etter det bare 2d, liiite 3d å nesten ingen bilder å 800kr fattigere:-( Kunne likegodt tatt en 2d time, følte meg sååå dum da jeg gikk derfra.. Dum som betaler for noe så dårlig.. Har hørt om at folk har vært veldig fornøyde med å ta 3d ul der åsså har jeg hørt om folk som ikke har vært særlig begeistret sånn som meg:-/ har hørt veldig mye bra om maj.klinikken.. angrer på at jeg ikke betalte mer å gikk dit! Er bare en som driver den klinikken ja!
¤A-09¤ Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Vi hadde en kjempefin 3D.ultralyd der. Mannen var utrolig hyggelig, morsom og det virket som han hadde god peiling på det han snakket om. Vi var der inne i 40 minutter. Fikk vel med oss 44 bilder, noen bedre enn andre selvfølgelig, og 6 filmer. Jeg synes det var verdt 800 kr. Vi så tydelig at gutten i magen lignet på pappa`n sin!
b10na&lillegull Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2009 Oj ja her var det delt, så sinnsykt kjedelig å ikke være LITT fornøyd engang når man går derfra da ¤har sommerfugl i magen¤ Megabra! Det var mange bilder! =) På majorstuaklinikken får man kun 4 bilder, syns det var veldig lite. Ble fortalt at man fikk 40 bilder der, men da jeg snakket med de tidligere idag sa hun 4-5 bilder. Hmm.. Skulle ønske det var gratis 3d ultralyd .
Mage Mi Sa Jo Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 hei der var vi, veldig fornøyd. han var veldig flink og inkluderende i forhold til mannen min. forklarte veldig godt det han så. vi følte oss godt ivaretatt. og følte at alle forventningene våre ble innfridd hvertfall. pluss litt til. kan andbefale på det sterkeste ja. vi fikk masse gode bilder av nurket og flere filmsnutter av den lille med oss hjem. som vi har tittet på ogtittett på mange ganger.
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Hei:) Vi var der dette svangerskapet. Var veldig fornøyde. Han var også megaflink til å innkludere sønnen vår på tre år (barnevakta var syk, så han måtte være med). Var på majorstua forrige svangerskap, men var meget misfornøyd der. fikk beskjed at babyen var kjempestor, og at jeg måtte forvente en usannsynlig tøff fødsel.. han estimerte han til 5 kg ved fødsel. Ut kom en gutt på 3,650gr... vi ble også lurt til å ta to timer sist, fordi han sa barnet lå feil. (måtte da ut med 2 x 1000kr) egentlig burde han henvist til ekstraul på sykehuset om dette var tilfelle...
b10na&lillegull Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. mars 2009 Å,hoi! Det var jo helt sinnsykt ! Unødvendig bekymringer å ha da Når dere er såpass fornøyde (minus en) så bestiller jeg den timen! Håper jeg får massevis av flotte bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå