Gå til innhold

utlod, æsj...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har så mye utflod for tiden, litt sånn gulaktig på fargen. er det vanlig tro? Hadde ikke det sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også det og det er helt vanlig med mer utflod under graviditeten. Jeg må nesten gå med truseinnlegg hele tida :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg ble for første gang litt engstelig i går jeg. Det kom vel en liten spiseskje med tyntflytende utflod. Det luktet annerledes og jeg ble redd for at det kunne være fostervann. Prøvde å ringe legen, men de stengte selvfølgelig halv to. Jeg bestemte meg for å vente over helgen og nå har det gitt seg og lukter ikke. Det har ikke kommet noe blod heller, så da har man vel ikke mistet? Man vil vel blø hvis man mister i uke 7?

Uff... Likte ikke den følelsen, så skjønner dere som er engstelige her. Nå føler jeg meg i fin form. I går hadde jeg litt mer mensliknende smerter og litt stikking på formiddagen. Noen som har opplevd liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt litt utflod som har luktet litt vondt, men har lest at dette er helt normalt og ikke noe å bekymre seg over. Man må bare ta sine forholdsregler å bruke truseinnlegg selv om det ikke er noe særlig.

For å miste må man ha ganske kraftige smerter i underlivet og blø en del, så du har nok fremdeles et lite barn i magen Jahoo.

Har også selv opplevd å ha mensliknende smerter og stikking som kommer og går med jevne mellomrom. Har snakket med legen min om det og hun sier dette er helt normalt og henviste til svangerskapsboken jeg har fått av henne hvor det står en del om nettopp slike ting. Jeg syntes det er ubehagelig og litt vondt, men som sagt er det helt normalt å kjenne dette de første månedene. Det er rett og slett livmoren som utvider seg.

 

Ble en lang utredning her, men håper det hjelper litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I to uker har jeg hatt utflod med litt blod i (6 u på vei). Jeg dro til gyn som fant to fostervannsekker. I den store slo et lite hjerte:) I den andre var det ikke noe. Lurer på om det er forstervann derfra eller om jeg sakte med sikkert mister... Er så bekymret. Har ny time om tre uker. Det føles som en evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hjalp. Føler at ting er normalt nå. Man blir jo kanskje litt ekstra sliten på fredag etter en lang arbeidsuke. Nå er utflod og alt normalt. Mistenker at jeg kanskje har blitt litt lekk.. minnes at jeg måtte tisse noe fryktelig på fredag og det kan jo ha kommer noen dråper.. Må lære meg til å gå oftre på do.. Er bare så tiltak.. Hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...