Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Vesla får Nan nå, men småfolk har en morsmelkerstatning de og. Noen som har prøvd den? Er den bra? Bedre enn Nan eller ?
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Alle unger reagerer jo forskjellig. Noen gulper mye av en type, andre blir hard i magen. Noen tåler alle sammen, noen bare en. Syns å huske at småfolk sin stinker av Og jeg mener den er dyrere enn Nan. (kg pris)
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Her brukte vi collett, den er billigere enn Nan, og den funka kjempeflott. Men dottera mi fekk mme ifrå ho var 8mnd, så eg kan ikkje seie noko om før det. Det er nok individuelt.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Hvor får man kjøpt collett? Vesla blir VELDIG hard i magen av nan også virker det som om hu ikke liker den så godt så derfor vi vil bytte. Men aner ikke hva som finnes og hva som er "bra"... Takker for svar =)
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Collett har vel dei fleste butikkane som ikkje er oppkjøpt av Nestle. Butikker med veldig bra utval har som oftest det. Eg kjøpte det på coop mega og eurospar. Og rema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå