BarnNr.4 :) Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Når man er sykmeldt, kan man da få sparken menst man er sykmeldt? Eller er det ikke låv i det hele tatt???
Mamma Mim Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Kommer vel helt ann på hvorfor man får sparken det.. Skal vel en del til for å kunne gi noen sparken, uansett om man er sykmeldt eller ikke.
BarnNr.4 :) Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har ikke gjort noe gale i det hele tatt. Jeg er bare blid og snill på jobb. Jeg jobber som personlig assistent, og det kan bli ganske slitsomt til tider.. Så vi er ganske lei igrunn begge to tror jeg, men jeg ble ny sykmeldt pga kvalmen i svangerskapet. Så lurer på om hun har låv til å bare gi meg sparken når jeg er sykmeldt?
scoobydo Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Kan gi deg sparken når du er sykmeldt ja. Men man har ikke lov å gi deg sparken på grunn av graviditet. Men man kan risikere og måtte gå når man er sykemeldt på grunn av nedbemannig osv osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå