Gå til innhold

Skal trolldressen impregneres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd den nye trolldressen på lillemann ute i dag, men så kom jeg til å tenke på at den kanskje skulle vært impregnert? Er fornøyd med dressen sålangt, men jeg syns strikkene rundt håndleddene var stramme. Syns dere? Har dere vottene over eller under dressen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

har jeg aldri gjort iallefall og lille er ute dagen lang i sin. :D

ingen problemer med stram strikk. har både votter under og utenpå.

Skrevet

Ok. Bare lurte siden reimatec skal impregneres.

Jeg fikk inntrykk av at den var stram i strikken. Målte nå for å sjekke. Den er 4 cm i diameter i str 104 og reimatec i str 92 er 5 cm i diameter. Så den er ihvertfall strammere enn reima da. Men kan jo ta vottene utenpå, ellers så merker vi jo om han klager. :)

Skrevet

jasså? skal reima tec impregneres? har ikke gjort det heller jeg og den holder vannet ute.. hehe.

Skrevet

Ja vi har nå gjort det. Husker ikke hvor jeg har det fra..

Skrevet

Alt av yttertøy bør jo impregneres etter noen runder i vaskemaskinen.

Skrevet

Så da kan jeg kanskje vente med og impregnere den til jeg har vasket den en gang da?

Skrevet

Ja den skal impregneres før bruk og etter vask om jeg husker riktig. De sa noe om dette i butikken, så jeg har gjort det etter hver vask ihvertfall. :)

Skrevet

Ok. Glemte helt og impregnere den før bruk. Skulle prøve den på i dag for å se om den passet og da ville jo såklart lillegutt ut med en gang. :)

Kanskje best og vente med å impregnere den til jeg har vasket den da?

Skrevet

Jeg lærte da jeg jobbet i klesbutikk for noen år siden at man ikke skulle bruke skyllemiddel når man vasket dresser fordi da ble imprigneringen borte. Derfor trodde jeg alle dresser var imprignert...

Skrevet

Hvis den har blitt litt skitten bør du sikkert vente ja...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...