Gå til innhold

FY FAEN NÅ ER JEG LEI ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den jævla dritt bikkja, nå har jeg lyst til å skyte a.

Ikke nok med at jeg må holde ut at udyret røyter i tide og utide men fan hun må jo ha løpetid i evigheter også og den jævlagjøinga er til å bli gal av. Jeg orker ikke mer jeg hadde ikke lyst på hund men det hadde sambo. Nå har jeg holdt ut den møkka hunden i 6 år. Jeg er lei av å børste og stelle henne, jeg er lei av å koste støvsuge og vaske etter henne og jeg er rett og slett lei av og gå turer med henne. Og sambo som skulle ha den bikkja han tar faen døtte meg ikke ansvar for udyret i det hele tatt han tror vist at det holder å gi hunden mat og sleppe henne ut på plenen. For tur, det går han ikke med henne, Det er det jeg som gjør.

Ja jeg vet at det er sambo jeg burde skyte egentlig, og kan hende jeg snart gjør det jævla møkka mann.

Så hva skal man når man har et udugelig manne krek som absolutt fikk mast til seg ei bikkje som ikke jeg har noe lyst på, men som likevel er her og han ikke tar ansvaret for henne. Pokker. Når hun har løpe tid gidder han faen ikke ta på henne den trusa en gang og da er det jo små blodflekker rundt om over alt som jeg går og må vaske.

Jeg vet det ikke er hunden jeg skal være sint på og er vel ikke det heller men heller mannen og situasjonen jeg har latt det hele bli.

Jeg kan jo ikke reise og avlive hunden da vi har barn som er svært glad i og knyttet til henne. Dessuten løser ikke det det faktum at min sambo er en uansvarlig drittsekk når det kommer til akkurat det med å mase til seg et dyr. Som ender opp som en pest og en plage for meg som verken har lyst eller samvittighet til å la dyret gå for lut og kaldt vann. Nei skal man ha dyr så må de stelles. De har ikke bedt om en uansvarlig eier. Og det fortjener virkelig å bli stelt og få dekket sine behov. Akkurat som alle andre levende skapninger i fangenskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du ikke kan kvitte deg med hunden så kan du kanskje hive ut samboeren.

Jeg har gjort det helt klart at det blir ikke noen hund her i huset for jeg gidder ikke ta noe annsvar for en hund jeg ikke vil ha. Og jeg vet han ikke har tid til å gå tur både før og etter jobb + alt det andre som følger med en hund i tilegg til å ta seg sin del med ungene og husarbeid +++

Skrevet

jo kan jo hive han ut, men dette er for sovidt det eneste problemet mitt og det er større nå som jeg er hormonell også.

desuten så er det jo vårt tredje barn jeg snart skal ha. det hadde vært enklere å kvitteseg med hunden. men det blir det mye bråk av.

og skjerper ikke den mannen seg nå før fødsel ja nei da er det nok sansynlig at jeg tar med unga og flytter så får han sitte der med den hunden.

Skrevet

Jeg regnet med det kom til å bli slik, når mannen maste om hund.

Jeg sa til han at det var det som kom til å skje, men neeeeida.

HAN skulle gå turer, HAN skulle ta pelsstell blablabla... mhm, det holdt den første uka ;))

Han har jobbet som hundefører, og mener da at han har full peiling på hund.

Men å ha en JOBB som hundefører, er en stor forskjell på å ha en familiehund i tilegg til jobb, hus, unger osv.

Men han var da oppvokst med hund! Mhm... Tanten hans hadde en hund! hehe...

Men jeg er gla i bikkja vår, så jeg tar henne ut på tur og alt det som følger med. Er det noen jeg blir sur på er det mannen, om det er en dag som jeg gjerne skulle sett at vi ikke hadde hund.

Jeg, har i motsetning til mannen min faktisk vokst opp med hunder og VET det er mye jobb med dem.

Hadde jeg visst at jeg ikke hadde greid det alene, hadde jeg nektet helt å få noe hund.

For jeg hadde rett ;))

Det hele ble lagt over på meg, etter den første uka.

Skrevet

Er glad i hunden jeg å. en får litt nok av det hele når jeg hele dagen har gått og gjort rent så bekkenet er fult i smerter. og så kommer den bikkja og klarer å velte vakebøtta mi. og så måtte hun ut da og den mannen var jo ikke hjemme nå så jeg måtte halte meg på tur. og der fant hun en deilig gjørmesøkepytt og la seg ned i. pokker da må hun jo vaskes også men for å få vasket henne nå må vi opp i andre etagen og inn på badet det betyr at jeg må vaske gangen trappa og badetpå nytt.

og det klarer jeg faktisk ikke akkurat i dag for bekkenet gjør så innihelvetes vondt. ja deter mannen jeg er sint på. men akkurat nå kunne jeg tenkt meg at jeg for 6 år siden sa nei ikke faen om jeg vil ha hund. men det gjorde jeg ikke. jeg lot meg overtale av en mann som lovte å gjøre sin del av jobben. det ante meg at han ikke ville gjøre alt det menn at han skulle la meg få alt nei det hadde jeg ikke trodd.

er ikke sint på hunden hun er uskyldig i alt dette men jeg er veldig frustrert og sitter å venter på at mannen skal komme hjem og hjelpe meg i seng. for jeg klarer ikke gå opp trappen. og han kommer hjem sent i dag for han er på lang tur for å hente noe utstyr. så her sitter jeg da og har vondt og det hjelper jo ikke å kjefte. på noen. ungene er i seng. heldigvis.

Skrevet

Vet du, det er som om jeg skulle skrevet det selv. Vi har bare hatt bikkja i 3 år da. Men ble lei allerede etter et halvt år...

Jeg trøster meg med at jeg er en erfaring rikere og at det i alle fall ikke blir flere hunder i huset når denne er borte...

Veldig fælt av meg, men jeg håper faktisk hunden ikke blir så veldig gammel...

Skrevet

normalt sett gjør detmeg egentlig ikke så mye men inimellom irriterer det meg. men i dag nå når jeg er høygravid og har ett smertehelvete så er jeg sint.

Skrevet

Jeg må bare få si meg så enig her. Samboeren min hadde hund da vi møttes, og den er nå 6 år.

Det finnes ikke annet enn problemer med hunden, og jeg er så møkklei. Dette er da en hannhund, men den har slitt med forhudskatarr som dyrlegen mente d var, i mange år nå. Dyrlegen tok tydeligvis feil, for den går ennå å drypper noe sædlignende greier inne på gulvet, samme hvilke medisiner vi bruker for å få ham frisk. Jeg blir GAL!!! Føler ikke jeg gjør annet enn å vaske etter den bikkja. Åsså er det dette med røyting av hvit pels med svarte møbler i stua. På dette området holder jeg også på å bli gal, for samboeren min jobber så mye,og det er selvsagt jeg som må ta meg av husarbeid til tross for bekkenløsningssmerter.

Og ikke nok med det...denne bikkja sliter med et EKSTREMT vannbehov. Den drikker alt som flyter, og da mener jeg ALT! Dette finner heller ikke dyrlegen utav, og mener at det kanskje har "klikka" i hodet på den siden alle prøver er fine. Nytter ikke å være ute i snø og kose seg med denne hunden nei. Eneste som sitter i hodet på den er VANN,VANN,VANN!!! Den kan stirre nedi vannskåla i over 15 min i strekk, lixom i håp om at den skal fylle seg opp med vann av seg selv (noe den altså ikke gjør). Så siden ingen prøver viser noe galt med hunden vet jeg ikke min arme råd hva vi skal gjøre. Samboeren min tar ikke dette så tungt, for han er så utrolig glad i hunden. Jeg prøver og prøver, men klarer bare ikke bli glad i dette udyret. Mye fordi den ikke er frisk,noe som ikke er hans feil, men likevel. Dyret kan jo ikke ha det godt,så jeg mener jo at avliving hadde vært det beste, men det nytter ikke når samboer er så glad i ham.

Å tenke seg dette problemdyret når ungen kommer, nei...jeg klarer nesten ikke tenke på det engang. Er bare så frustrert og oppgitt...

Skrevet

☆:*´¨`*PuseTøsa*´¨`*:☆, ja,såklart! Dem har sjekka alt det går an å sjekke i forbindelse med et slikt problem. Men ingenting galt i følge testene.

Skrevet

hos oss eraldrivannskåla tom jeg fyller den så snart den dnermer seg tom. hunden vår drikker mye hun også. men hun liker nå aller best friskt vann hun da.

regner med at dere har sjekket for diabetes hunder kan også ha dette vet du.

ellersville jeg sørgetfor at hunden hadde drikke da den tydeligvis har et behov for det. ikke godt å være tørst også ikke få tak i drikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...