celodi Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Jeg husker mitt kjempe godt. Det var på klubben på skolen,rundt 18.juni 1994 og det var siste uka i 6.klasse. Dansa klister med kjæresten min til Stage Dolls med hard to say goodbye. Hehe,hele skolen snakket om det,og frøkena mi lo dagen etter=) Skikkelig klinings.Husker jeg tok ut tyggisen og hadde den i hånda:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 ja, det husker jeg kjempe godt. Jeg var etterlatt i et hybelhus av noen venner, vi hadde vært på nachspiel, og de bare stakk, skulle bare på do og plutselig var jeg alene. Gikk rundt å lette, mens det kom en bil med noen eldre gutter... Jeg var 16 år og de var 19-20 år... De leita etter en kompis som visstnok bodde der. Snakka med han ene litt og fikk de til å kjøre meg hjem. Når jeg kom hjem skulle han bare bli med ut å si hadet og der smalt det aller første kysset. Jeg var super happy =)))) Vi ble sammen noen dager etter... og var sammen i 4 uker... etter 4 år møttes vi helt tilfeldig i en helt annen by (vi bodde der begge uten å vite om hverandre) og ble kjærester igjen... for en liten stund =))
Vinden blåser Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 hehe...husker ja?? Var på en offentlig fjortissfest som selvfølgelig var alkoholfri... men var ingen edrue der som jeg vet om...hehe... han som kyssa meg var kameraten til en jeg likte veldig godt, så jeg stakk fra han...han lette visst febrilsk etter meg i ettertid... var ikke enkelt men klarte heldigvis å unngå han en stund etter til ting fikk roet seg litt ;-)
Mille** Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Ja, og det var en stooor skuffelse. Han stakk tunga dypt inn i munnen min, og så trakk han den ut like fort, og det var det. Liknet ikke litt det jeg hadde sett på tv av kyssing, hehe... ;o)
Joikaboll@ Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Huff... ja, det husker jeg godt. Var sommeren -85. Og i dag er han en pinlig råkjekk mann ;-)
-MtG- Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Ja, det var i bhg:) Jeg var 5 år og varsammen meden kjempesøt gutt. Vi hadde gjemt oss inni et dukketeater også kyssa han meg. Skikkelig klinings, og han hadde peiling:) Så kom en dame(mamman til noen) og dro fra gardinene og sa: Jasså! Så det er sånn dere driver med her?? Var skikkelig flau da, men varet bra kyss:)
Tommage♀♂ Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Ja, husker det så vidt. Var temmelig drita, gikk i 9. klasse og satt på med en eldre kamerat som hadde sjåfør. Vi satt i framsetet begge to, jeg på fanget hans mens sjåføren kjørte rundt, og noen venninner av meg satt i baksetet. Han hadde drukket hjemmebrent med knust fisherman i, og jeg husker han smakte peppermynte. Var ganske godt faktisk! Skikkelig fjortis, haha!
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 Det fikk jeg av mannen min ved alteret da vi hadde gitt hverandre ekteskapsløftene og var viet!! :-) "Utrente" begge to, men kan fortsatt huske følelsen mot leppene.
Pengetreet Skrevet 20. mars 2009 #12 Skrevet 20. mars 2009 Jeg blir flau bare av å tenke på det Jeg var 13 år og var på danskebåten sammen med mamma og pappa. Danset hele kvelden med en gutt på 19 år og fikk mitt første kyss av han litt senere på kvelden.... Rett foran foreldrene mine hehe...
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #13 Skrevet 20. mars 2009 Mammamoms; tuller du eller? Hadde dere ikke kyssa engang før dere gifta dere? Jeg kan faktisk ikke huske mitt første kyss... Merkelig.
Tommage♀♂ Skrevet 20. mars 2009 #14 Skrevet 20. mars 2009 What? Hadde dere ikke kysset en gang før dere giftet dere? Hvorfor?
Bunnies by night Skrevet 20. mars 2009 #15 Skrevet 20. mars 2009 Selvfølgelig;) 14 år! Hadde vært å spist pizza i kjellerstuen hans(vi var "kjærester")sammen med vennegjengen. Han fulgte meg hjem og på veien tok han mot til seg og kysset meg... med tungen hans langt ned i halsen min,,, hahahahahahaha ikke akkurat det deiligste kysset jeg har fått nei;)
2SmåTroll Skrevet 20. mars 2009 #16 Skrevet 20. mars 2009 Måtte jeg lese dette her da. Trodde jeg hadde klart og glemme det jeg, men nei da.. Uff... litt treig jeg da, 16 år og klina med en fyr som var 4 år eldre. Og jeg skulle gjerne ønske det ikke hadde skjedd
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. mars 2009 #17 Skrevet 20. mars 2009 Hehe, jaa... Jeg var 14 år, var på plattdans i hjembygda, og var ganske påseilet.. Satt på en søppeldunk, da Han kom gående forbi. (Han var en kompis av mine eldre søsken, han var 18 år, og jeg hadde vært forelska i han i flere år.. Han stoppa opp og snakka med meg, så skulle han gå videre, men skulle gi meg en nuss først. Og det ble til et klin... Husker jeg syntes det var vått og litt ekkelt, men var jo likevel helt i ekstase etterpå, det var jo med HAN!
Tøysetipp Skrevet 20. mars 2009 #18 Skrevet 20. mars 2009 LER Fullfres... Det er liksom "deg" .. Plattdans, passe påseilet i en alder av 14 med drømmeduden. Juuuuhuuuu :-*
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 20. mars 2009 #19 Skrevet 20. mars 2009 Jeg tuller ikke! Vi kysset for første gang etter at ekteskapsløftene var gitt:) Så uvanlig er det kanskje ikke å høre at noen velger å vente med sex til man er gift, men å høre at folk til og med venter med kyssing til da, er visst ikke så vanlig. Vel, vi er kristne og har begge den mening at kyssing også tilhører ekteskapet. Forholdet skal bygges på noe mye mer dypere enn det fysiske. Og vi mennesker kan jo være svake, og dermed KAN et kyss føre med seg ting man egentlig vil vente med. Jeg har ikke tenkt til å holde en tale for dere eller diskutere, ville bare svare siden jeg ble spurt:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. mars 2009 #20 Skrevet 20. mars 2009 Mammamoms og 05.12.08-jenta Synes det hørtes litt "søtt" ut jeg Jeg er ikke kristen eller noe, men jeg synes det var tøft av dere Og hørtes ut som om kysset ved alters ble ett kyss som virkelig ble foreviget i minnene om det bryllupet Lykke til videre
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. mars 2009 #21 Skrevet 20. mars 2009 Heheheh, meg i et nøtteskall..
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 20. mars 2009 #22 Skrevet 20. mars 2009 Vålerenga12_&_Daniel: Tusen takk for hyggelig svar:) Det var absolutt spesielt, for vi hadde ventet og gledet oss lenge til det!
mozell Skrevet 20. mars 2009 #23 Skrevet 20. mars 2009 Haha... vi snakker om klining her sant? i så fall var det da jeg var 16 og på sommerferie i Danmark. Møtte en fra Gøteborg, vi gikk måneskinnstur på stranden, og så kysset han meg. Og det var ikke noe særlig godt. Vått og ekkelt. *ler* jeg var litt skuffet da husker jeg....selv om settingen var rimelig klisje-aktig søtt... Savner av og til den tiden da man var totalt naiv og uvitende;)
OsloMor Skrevet 20. mars 2009 #24 Skrevet 20. mars 2009 Hmm, mitt første kyss var i et portrom sommeren 91 med kjæresten min fra en ungdomsskole i sentrum (veldig tøft på den tiden) og vi hadde vært på Tivoli først husker jeg.Var ganske ok det altså:-). Hadde fått mange tips av de erfarne jentene i klassen om hvordan man skulle kline, he-he. Var forøvrig dødsfornøyd med at jeg ikke var ukysset da jeg begynte på ungdomsskolen samme år:0
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #25 Skrevet 20. mars 2009 Jepp! I idrettshallen rett før håndballtrening når jeg var 14 år eller noe... Alle jentene på laget sto å glodde og det var veldig flaut! Uff! Ikke var typen noe kjekk heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå