Veslemus Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Har jo hørt den på Ul og her hjemme med baywatcher, men likevel er det stas å høre den hos legen. Han kikket på bildene fra Ul og sa han kunne se mye utfra de. Han lurte påom vi fikk vite kjønn, jeg fortalte at jordmor ikke kunne se det, men vi vil jo vite det. Så lyttet han på hjertet. 150 bel den målt til i dag, og den har ligget mellom 150 og 162 de andre gangene den har blitt målt. Legen sa at han var sikker på at vi venter ei jente. Dette blir spennende å se på neste UL. Kan nesten ikke vente. ringte sykehuset i dag, for vi har fortsatt ike fått noe brev, men de hadde ikke satt opp noen time enda. Spørs om jeg klarer å vente, kanskje jeg tar en ny Ul for å sjekke kjønn når jeg skal til Jordmor i uke 17.. Hmm.. (Har mulighet til det, da ho har UL apparat). Ellers var prøvene fine, bortset fra lav blodprosent, og legen liker ikke at jeg ikke går opp i vekt. Magen vokser som den skal og fosteret ser ut til å ha det helt fint, så ingen fare enda. Får håpe kvalmen gir seg snart, så jeg får nok næring til meg selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå