skorpionfruen Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Jeg synes navnet Nathali er så vakkert, i Sverige skriver de det som Nathalie men da vil det bli lange vokalet. Vil at navnet skal uttales NA-TA- LII om dere skjønner, men på norsk kan vi ikke skrive Nathalii, ser så rart ut. Nathalí, kansje men det skjønner nok heller ikke folk. Vet ikke om det er et navn jeg vil bruke vet jo ikke hvordan det skal skrives en gang
MillaMed2 Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Jeg ville bare ha skrevet det Nathalie. Synes det ser best ut.
skorpionfruen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2009 Men da ville navnet blitt Nathalie og ikke Nathali, skal ikke være noen e på slutten.
erteposen + 4 Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Natali skriver hun jeg kjenner som heter det, og jeg kjenner to italienske damer som heter det. Her i Norge sier en da automatisk Natalii. http://www.dinbaby.com/felles/navneguiden/jentenavn?s=f&n=Natali
skorpionfruen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2009 Åhh takk, hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå