Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Opp grytidlig, stelle, mate og levere tulla, full dag på jobb, handle og hente i bhg. Og komme hjem til mannen som har hatt fri. Og her er ikke gjort noe som helst. Huset trenger SÅRT å vaskes, sengene skiftes på + 1000 andre ting. Han hadde fri i går også, og ingenting da heller. Så nå er det helg, og den kommer til å bestå av store deler husarbeid, for min del ihvertfall. I går kveld sukket han tungt, og sa: Jeg vet jeg burde vaske huset i morgen, men... jeg kommer ikke til å gjøre det. Jeg er en latstaur. Sånn er det stort sett. Prøver meg med å sette opp planer for hva og når, men uansett ender det med at jeg gjør det. Sist gang jeg hadde en fridag gikk hver minutt med til storrengjøring. Og det gjør sikkert neste også. BLÆH. God helg.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hehe sånn er det bare!!samme her i huset,men det hender han overrasker meg en gang i blandt da,og da tar han ALT:)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Desverre er det jo sånn at om du ender opp å tar det for han så har han jo egentlig ingen grunn til å ta det selv. Når han kommer med slike kommentarer så spør han om han tror du syntes det er så moro å vaske ....... Og si at nei om du er så lat at du ikke gidder så skal jaggu ikke jeg gidde heller. Men det hjelper ikke å si det da hvis du følger opp med å vaske rett etter. For så fort man lar de vente litt kommer de aldri igang.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Sånn er det bare ???? Hadde faen meg ikke funnet meg i det. Det skulle vært meg som hadde sittet på ræven i to dager uten å gjøre noe!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Her i huset er det jeg som er sånn... Kan godt ha en hel dag fri, med alle forsetter om å ta storvasken. Så går dagen, uvisst til hva, og storvasken er ikke tatt. Mannen min er heldigvis like blid og glad i meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå