Gjest Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hei så var det meg igjen. Lurer bare på om noen har hatt stikkinger og murringer i nederste del av magen etter dere har hatt "mens" eller småblødninger... Jeg har hatt småblødninger for noen dager siden og det varte noen dager, men gikk ikke med tampong,det var ikke mye liksom, skjønner ikke helt, for alltid før når jeg har hatt mens så har jeg gått med tampong. men ikke denne gangen. Syklusen har vært stabil siden september 08, hvorfor skal den plutselig forandre seg når den har vært stabil så lenge..? Har gått uten p-piller i 1 år. ps: IKM var 4 dager for sen, så jeg vet egentlig ikke om det var mens eller småblødninger jeg hadde, de sier jo at mange har småblødninger rundt IKM og er gravide og at det er normalt, er hvertfall mange her inne som har hatt det og vært gravid. akkuratt i dette øyeblikk har jeg stikking, gjør litt vondt men mildere enn vanlig menssmerter liksom, noen som har opplevd lignende og likevel fått positiv graviditesttest ? Håper på svar hilsen forvirret
liber Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 har du tatt test da?? jeg fikk nemmelig pos el test for første gang sist mnd, men så fikk jeg mensen 2 dager etter, å når det hadde gått en uke så kjente jeg så mange sympt som jeg aldri hadde hatt før. å da tok jeg test, men negativ.. å da hadde jeg murringer hele tiden, å masse vondter.. når man vil så gjerne så kjenner man mye rart har jeg finni ut.. denna mnd har jeg bestemt meg for å ikke være på sympt jakt.... men jeg har ikke noe fasit på ditt problem desverre..
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Takk for svar:) Nei jeg har ikke vært på symptom jak egentlig, trodde jeg hadde hatt mens liksom så da vendte jeg meg til tanken om at jeg ikke var gravid, men så begynte disse murringene da så derfor tenkte jeg å ta en test i morgen, har hatt slike murringer nå i 3 dager etter at disse såkalte småblødningene sluttet, så får vente å se til i morgen. men ja det er lett å inbille seg symptomer ja, det gjorde jeg maaange ganger i fjor, da jeg ikke har hatt de samme symptomene denne gang, derfor lurer jeg litt extra. tester i morgen og håper som vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå