Gå til innhold

brystspreng og tette melkeganger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fullammer en liten gutt på snart 3mnd, men alikvell har jeg sånn brystspreng og spesielt på natta ( han får som regel mat 2 ganger, men i det siste har han greid seg med en gang).

Samtidig tror jeg at jeg kan ha tette melkeganger for jeg kjenner klumper inni brystet som ikke vil gå bort når han dier.

Har prøvd ut det jeg fant av kjærring råd mot både brystspreng og tette melkeganger men ingenting virker :(

Begynner å bli frustert å lei nå!!! Har lest på ammehjelpen.no at om man har disse problemene skal man amme hver 2 time på dagtid og hver 3 time på kveldstid, men min lille vil ikke spise så ofte på dagtid:(

da sovner han bare ved brystet. og vil ikke hyppig amming gjøre til at d produseres mer melk???! Er d noe jeg har nok av så er det MELK! Prøver å la være å pumpe da dette gjør d bare værre.

 

Har hørt at det finnes en nesespray man kan ta for å lette litt på de tette melkegangene, men hva heter den?? Og noen som har efaring med den?

 

Jeg trenger desperat råd for jeg er lei og deppa, og har mest lyst til å gi opp ammingen bare for å slippe plagene!

 

SÅ KJÆRE ALLE MAMMAER UT DER, GI MEG RÅD!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør klumpene vondt?? Eller har du feber?? Jeg hadde tette melkeganger og det gjorde VONDT!!! Vart helt forj*velig for å si det rett ut! Det endte med at jeg fikk brystbetennelse, og måtte gå på pencillin. Fikk også denne sprayen, men kan ikke si jeg merka noe forskjell egentlig..

Jeg har også klumper inni der som ikke vill gå bort selv om brystet er tømt, og men er ikke det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...