Gjest Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hei så var det meg igjen. Lurer bare på om noen har hatt stikkinger og murringer i nederste del av magen etter dere har hatt "mens" eller småblødninger... Jeg har hatt småblødninger for noen dager siden og det varte noen dager, men gikk ikke med tampong,det var ikke mye liksom, skjønner ikke helt, for alltid før når jeg har hatt mens så har jeg gått med tampong. men ikke denne gangen. Syklusen har vært stabil siden september 08, hvorfor skal den plutselig forandre seg når den har vært stabil så lenge..? Har gått uten p-piller i 1 år. ps: IKM var 4 dager for sen, så jeg vet egentlig ikke om det var mens eller småblødninger jeg hadde, de sier jo at mange har småblødninger rundt IKM og er gravide og at det er normalt, er hvertfall mange her inne som har hatt det og vært gravid. akkuratt i dette øyeblikk har jeg stikking, gjør litt vondt men mildere enn vanlig menssmerter liksom, noen som har opplevd lignende og likevel fått positiv graviditesttest ? Håper på svar hilsen forvirret Beate 84
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Ja, blødde i de 3 første mnd av svangerskapet og trodde ikke jeg var gravid. Tok test før første ikm og den var negativ, og i og med at jeg fortsatte å få "mensen", så brydde jeg meg ikke så mye... 14 uker på vei fant jeg plutselig ut at jeg var gravid gitt. Men hvorfor tar du ikke bare en test?
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Takk for svar:) Men du gikk ikke på pilla eller noe sånn da når du var gravid? bare lurte for det er jo noen som blir gravid på pilla og har "mens" lenge. Jeg sluttet på den for over 1 år siden nå da. Jo jeg tenbkte jeg skulle ta test i morgentidlig igjen, tok en test 1 dag over IKM men den var negativ, så begynte jo de småblødningene 4 dager over IKM og etter det var ferdig så har jeg hatt sånn murringer som sagt, tester i morgen. hvor langt er du på vei nå da? må jo nesten si gratulerer da:) hvordan går det så langt da? hilsen
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Nei, har aldri gått på pilla jeg. Har ikke hatt behov i grunn.. Bare hadde lett for å blø antageligvis. Dette var svangerskapet med førstemann, han er født nå. Kom i september 08, nå venter jeg på å teste positivt med andremann. Krysser fingrene og håper at lillespiren har festet seg Kan hende du har lav hcg, det hadde jeg og det resulterer i at man kan teste negativt selv over ikm. Lykke til med test og la meg få høre hvordan det går
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Ok:) Så gøy at du har en fra før da:) vi har ingen, men håper jeg snart kan si at det er noe i magen min. Ja jeg tester i morgen, du skal få høre hvordan det gikk ja:) skal besøke et vennepar som fikk en gutt i desember så jeg gleder meg til å se han nå Ha en fin kveld da:) Håper spiren klamrer seg fast i oss begge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå