Gå til innhold

Er det lov å snike seg inn her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Jeg bor i Oslo og fikk også ei jente i februar (den 19.), og bruker å snike meg inne her siden det er så dødt i februarklubben... Kanskje alle februarmødrene har snik-konvertert til januar, og det er grunnen til at februarklubben er død :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal snike oss tilbake til februar og lage litt liv der:) Hvordan er det med din jente nå, sover hun mye eller er hun mer våken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, kjeder meg litt hjemme- sitter og venter på at jenta skal våkne slik at hun kan spise og vi kan gå ut en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjenner meg igjen der :-) Og noen ganger venter jeg forgjeves på at hun skal våkne... dvs jeg tror at hun skal våkne når som helst, derfor vil jeg vente med å gå ut, men så sover hun i to timer til. Ikke alltid så lett å forutse!

 

Jenta mi sover veldig mye på dagen, og veldig lite på kveldstid. Det er jo egentlig greit, ettersom vi er to på kvelden men bare meg på dagtid :) Nettene er litt variable... Hun sover sjelden mer enn 3-4 timer i strekk, ofte ikke mer enn to timer. Og så bråker hun så fælt i søvne om natta. Hun grynter, stønner og bærer seg, så jeg våkner hele tida og må sjekke hva som skjer.

 

Hvordan er det hos dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes veldig ut som vår hverdag- Mye bråk og grimaser, noen ganger må jeg bare se på henne og le. Hun har begynt å få litt lengre soveperioder nå om natten, ofte 4 timer mellom hver mating, men så glimter det til med 2 timer. Vi er mye ute og går på dagtid, hun elsker å sove i vogna. Litt kjedelig for meg i perioder:) Hva gjør du på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi er også mye ute og går, jenta mi sover også godt i vogna. Jeg har ei venninne som bor like ved, så vi har gått en del turer sammen (hun har baby på 5 mnd). Skjønner godt at det blir kjedelig å gå alene! Hvor bor du da, er det mange fine tur-områder i nærheten? Jeg bor på Sagene, så det har blitt en del gåing langs akerselva. Ellers fikk jeg nettopp boka "trilleturer i oslo" i gave, der er det forslag til mange fine turer. Egentlig ser jeg på dette som en gylden mulighet til å bli bedre kjent rundt omkring i byen, det er jo gøy å utforske nye bydeler! :-) Jeg har også tenkt å bli med på turistforeningen sine trilleturer i marka etterhvert.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ved Østensjøvannet så det er fint å gå turer her. Har også set på turistforeningen sine turer. Tenkte å bli med på noen av dem etterhvert jeg også, så det var en fin rundt Nøkklevann i begynnelsen av Mai.Synd med den snøen som er i dag, ødelegger noen fine turmuligheter om det leger seg. Er det forresten din første?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, det var skikkelig dritt med den snøen! Jeg hadde planer om å trille til svigermor i går (tar ca 1,5 time tror jeg), men det var jo nesten ikke mulig å bevege seg ute med barnevogn :-( Så da måtte jeg ta bilen istedet, skikkelig nedtur siden jeg ikke liker å kjøre bil og ihvertall ikke på sånt føre! Men nå kommer det vel ikke mer snø denne sesongen forhåpentligvis...

 

Det er mitt første barn ja! Hva med deg, har du flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, må bare le litt, jeg liker heller ikke å kjøre bil. Hadde tenkt meg en tur med vogna til svigermor som har fri hver fredag, men droppa det og ble rett og slett inne den dagen. Jeg har en sønn på 4,5 år, så i Oslo standar var jeg ung mor da jeg var 26 da han ble født:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da var du pur ung ja, hehe :-) Både jeg og samboeren min er akkurat på Oslo-snittet, dvs 31 og 34. Men vi har bare vært sammen i to år nå, så vi er vel ganske tidlig ute i forhold til det.

 

Jeg fikk forresten barselgruppe i forrige uke, og jeg vet ikke hvor gamle de andre er men alle så ihvertfall godt voksne ut. Ingen tenåringer ihvertfall... Skal treffe dem igjen i morgen, det blir spennende. De virket veldig hyggelige da, så jeg håper det blir bra. Har du fått barselgruppe?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har også fått barselsgruppe. Alle er veldig hyggelig, i 30-årene alle tre. Det dumme er at de bor laaangt unna meg ,men de bor nært hverandre. Vi skal møtes igjen rett etter påske men jeg er avhengig av å kjøre bil eller ta buss. med min flaks tipper jeg at de kommer til å møtes mye og at det blir litt tungvint for meg da det blir litt vanskelig å ta det på sparken.:( Funnet en nabo da som har en liten en på samme alder.:) Godt å kunne snakke gulp, bæsj og promp med noen slik at man ikke sliter ut alle andre med det, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

jeg hører egentlig til på desember.. 24/12.. hadde egentlig termin i januar da..

er ikke tegn på liv på desemberklubben.. kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...