Sarah & Marcus mamma Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 tok celleprøve hos legen da jeg var 6 uker.. nå har jeg fått beskjed om at det var forandringer i celleprøven og at ¨jeg må til gynokolog for å fjerne dårlige celler.... er jo redd for dette iforhold til å abortere.... er ca 8-9 uker nå.. får forhåpentligvis time i neste uke.. andre som har gjort dette?
Sarah & Marcus mamma Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. mars 2009 ikke nødvendigvis fjerne dårlige celler... men iallefall ta en titt...;-) dytter.....
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 De kan jo ikke gjøre noe med dette når du er gravid. Ei venninne av meg fikk påvist grov celledeling når hun var gravid med nr 2. Hun gikk jenvnlig til kontroll og ble operert noen måneder etter fødselen. Alt er helt fint nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå