Gjest Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Nå har jeg vært forskjøla i en uke, trodde jeg var på bedringens vei og dro på tre nattevakter. Etter siste nattevakt sover jeg et par timer, våkner og er ekstremt tett. Nesen er helt igjen skrudd, tar nesedråper, men de hjelper kun i en time så er det like tett igjen. Begge ørene er tette, hører nesten ingenting, samt at det verker og dunker i dem. Sykdomsfølele i hele kroppen og lett feber. Hva er dette da? Og jeg som trodde jeg var i ferd med å bli bedre. Er det normalt å være så tett? Føler at hele hodet er inne i en eske. Og har dere tips til å bli bedre? Kan jo ikke bruke nesedråper hver time heller....
<3 Legoland <3 Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Hvilken type nesedråper bruker du? Høres ut som du har pådratt deg enda en forkjølelse :-( GOD BEDRING
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Otrivin. Ja har vel kanskje det, lurer på om det kan være ørebetennelse også. Veldig tett og vondt i ørene.
cherry coke Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Kjøp deg et nesehorn og skyll noen ganger for dag.
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Mannen min er ute og kjøper dette nå. Men går det ann å bruke nesehorn når man er tett i nesa? jeg får jo ikke pustet inn. Ta nesedråper først da kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå