Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 78947 kroner tilsammen på skatten! Gud de pengene skal bli deilig og få inn på konto!!
Gurine og gulla Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Oj noen som er heldige:) de pengene hadde vi trengt:) skal skifte tak og male hus til sommer + vi vil jo på en liten ferie oxo:)
blirjegsnartmamma Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 *misunnelig* håper våre ligger i posten når vi kommer hjem..
skorpionfruen Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Leste 7894 først og tenkte det var vel en sånn passe sum. Men glemte ett tall og skal jeg si, skulle ønske det var meg. Jeg fikk 37000 igjen i fjor men det gjør jeg IKKE i år!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Tror ikke vi får igjen noe særlig på skatten, men mannen fikk bonus i dag.. nesten 700 000 kr:-D Vel 350 000 etter skatt da, men mye penger uansett. Så ganske fornøyd her også.
blond Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Jeg ville heller hatt de ekstra pengene i månedlige utbetalinger enn som et enkeltbeløp på konto.
Gjest Tale30 Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Gratulerer så mye Det er en god nyhet for helgen. Skal si det virker som om at folk har mye penger å rutte med! Så mange får igjen store beløp på skatten, og flere har fortalt om bonuser på flere hundre tusen (til og med midt i nedgangstider for flere bedrifter). Hadde jeg opplevd noe slikt så hadde jeg ikke landet igjen. Jeg har betalt veldig høy skatt i alle år, men har aldri fått igjen mer en rundt tusenlappen fodi jeg ikke har lån osv som gjir meg rett til å skrive av. Jeg har heller aldri hatt en jobb som betaler ut bonus. Må si dere er heldig dere som har dette!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 nei så heldige dere er=) er digg med så mye penger når det snart er sommer og ferie tid=) har ennu ikke fått våre her men får nok ikke igjen så mye som dere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå