mammaen til Odin Skrevet 20. mars 2009 #26 Skrevet 20. mars 2009 Eg er også sykepleier Sa opp jobben min som avdelingsleder på et sykehjem for å jobbe med psykisk utviklings hemmede. Litt roligere dager kan man si
morsomjente Skrevet 20. mars 2009 #27 Skrevet 20. mars 2009 Jeg er fulltidstudent...veldig opp å ned dager, noen ganger veldig hektisk ..med rolige perioder inn imellom studerer bioteknologi spennende..
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 20. mars 2009 #28 Skrevet 20. mars 2009 Jeg er lagermedarbeider, men er blitt omplassert til sentralbordet i bedriften jeg jobber hos.. Ble for mye løfting på lageret!
2 blå :-) Skrevet 21. mars 2009 #31 Skrevet 21. mars 2009 Jeg er assisterende butikksjef.. ganske hektiske dager til tider....
meg & to små vampyrer Skrevet 21. mars 2009 #33 Skrevet 21. mars 2009 Jeg er for tiden student. Forrige jobben min var som personalkonsulent. Før det jobbet jeg litt som økonomisk saksbehandler på sosialkontoret. Håper jeg får en jobb etter permisjonen. Er ikke så kresen på det, så lenge jeg føler meg litt nyttig og trives:)
mitt 4.barn har kommet Skrevet 21. mars 2009 #34 Skrevet 21. mars 2009 Er sykepleier i hjemmesykepleien. Stortrives!!
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 21. mars 2009 #37 Skrevet 21. mars 2009 Jeg er førskolelærer på en 0-3års avdeling med 14 barn. Trives utrolig godt, men dagene er tunge om dagen...blitt enige med de andre om å ikke løfte så mye, men det er lett og si, men verre og gjennomføre:-/ Så føler meg, som flere andre gravide i barnehagen- litt unyttig om dagen!
lillesprelle Skrevet 22. mars 2009 #39 Skrevet 22. mars 2009 Jeg er vernepleier. Jobber som pedagog på blandet avd i barnehage.
Emma27 Skrevet 22. mars 2009 #44 Skrevet 22. mars 2009 Hjelpepeleier på sykehus. Begynne å studere når jeg er ferdig med permisjon. Tror det blir noe innen barnevern:-)
Panterjenta85 Skrevet 22. mars 2009 #45 Skrevet 22. mars 2009 Pedagogisk leder på småbarnsavdeling med 12 barn i alderen 0-1,5 år. Har heldigvis de aller minste så kjenner ikke mye til løftinga enda
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #46 Skrevet 22. mars 2009 Er lærer på en ungdomsskole. Kunne tenke meg å jobbe på vgs etterhvert (har utdannelse til det).
L & lille L Skrevet 22. mars 2009 #47 Skrevet 22. mars 2009 hjelpepleier , jobbe på rehab + bolig for funksjonshemmede
lykkeligV Skrevet 23. mars 2009 #48 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er lageransvarlig for homeopatiske og antroposofiske medisiner (som vi sender til apotek i hele Norge) =)
vekten30 Skrevet 23. mars 2009 #49 Skrevet 23. mars 2009 Utdannet barnevernpedagog, jobber som miljøterapaut:)
Blomster&bier Skrevet 23. mars 2009 #50 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er fulltidsstudent, som studerer økonomi med fordypning i revisjon:) jobber deltid på McDonalds og serverer sultne barnefamilier;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå