Gå til innhold

Hva jobber dere med?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er også sykepleier :)

Sa opp jobben min som avdelingsleder på et sykehjem for å jobbe med psykisk utviklings hemmede. Litt roligere dager kan man si :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fulltidstudent...veldig opp å ned dager, noen ganger veldig hektisk ..med rolige perioder inn imellom ;) studerer bioteknologi :) spennende..

Skrevet

Jeg er lagermedarbeider, men er blitt omplassert til sentralbordet i bedriften jeg jobber hos.. :) Ble for mye løfting på lageret!

Skrevet

pedagogisk leder i 2 familiebarnehager.

Skrevet

Jeg er assisterende butikksjef.. ganske hektiske dager til tider....

Skrevet

Jeg er for tiden student. Forrige jobben min var som personalkonsulent. Før det jobbet jeg litt som økonomisk saksbehandler på sosialkontoret.

 

Håper jeg får en jobb etter permisjonen. Er ikke så kresen på det, så lenge jeg føler meg litt nyttig og trives:)

Skrevet

Er sykepleier i hjemmesykepleien. Stortrives!!

Skrevet

Jeg er førskolelærer på en 0-3års avdeling med 14 barn. Trives utrolig godt, men dagene er tunge om dagen...blitt enige med de andre om å ikke løfte så mye, men det er lett og si, men verre og gjennomføre:-/ Så føler meg, som flere andre gravide i barnehagen- litt unyttig om dagen!

Skrevet

Jeg er vernepleier. Jobber som pedagog på blandet avd i barnehage.

Skrevet

Sangpedagog. :)

Skrevet

Hjelpepeleier på sykehus. Begynne å studere når jeg er ferdig med permisjon. Tror det blir noe innen barnevern:-)

Skrevet

Pedagogisk leder på småbarnsavdeling med 12 barn i alderen 0-1,5 år. Har heldigvis de aller minste så kjenner ikke mye til løftinga enda :)

Skrevet

Er lærer på en ungdomsskole. Kunne tenke meg å jobbe på vgs etterhvert (har utdannelse til det).

Skrevet

hjelpepleier , jobbe på rehab + bolig for funksjonshemmede

Skrevet

Jeg er lageransvarlig for homeopatiske og antroposofiske medisiner (som vi sender til apotek i hele Norge) =)

Skrevet

Utdannet barnevernpedagog, jobber som miljøterapaut:)

Skrevet

Jeg er fulltidsstudent, som studerer økonomi med fordypning i revisjon:) jobber deltid på McDonalds og serverer sultne barnefamilier;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...