Gjest -lilly- Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Har hatt litt graviditetssymptomer de siste dagene. Kvalm og murringer, selv om jeg ikke har IKM før 31.mars. Men i dag kom det noe merkelig slim når jeg skulle på do. Helt blankt slim-greier.... Kan jeg være gravid eller er det EL slim?? Trodde jeg hadde EL tidlig denne uken....men kan jo ta feil.... Har gått på p-pillen (slutta i slutten på feb. og fikk blødning 3 dager etter)....så vet ikke helt hvordan kroppen er for tiden..... Noen som kan hjelpe??
Arie Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Er ikke lett å forstå kroppen etter man slutter på p-piller. Det veit jeg alt om. Jeg hadde hoppet i køya hadde jeg vært deg! Tar jo litt tid for kroppen å komme igang, så da er det ikke unaturlig at du har litt sein EL. Noen bruker jo et år på å bli normal etter p-piller. Lykke til!
Lotta2010x2012 Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Det er nok el ja. Passer jo sånn ca med at du har ikm den 31.. Lykke til=)
Gjest -lilly- Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Da får jeg oppe til køys =))) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå