Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 plutselig begynte han å skjelle meg ut fordi at jeg ikke har penger til å bidra til felles regninger. han syntes det var så grusomt irriterende. det sårer meg når han begynner sånn. det er ikke første gang. jeg er bare fast ansatt ca halv dag om lørdagen, så jeg tjener bare 3000 i mnd. er ringevikar utenom. men pga bekkenet har jeg vært sykemeldt etter forrige permisjon, er gravid igjen og har vært sykemeldt hele svangerskapet pga bekkenløsning. jeg har jo også regninger å betale. og de pengene jeg får inn er såvidt nok til å dekke de. jeg kan bare ikke gjøre noe med det. føler meg som en taper fra før p.ga at jeg får inn så lite penger og fordi at kroppen mi ikke funker. hjelper ikke akkurat å få kjeft for det. og økonomien er absolutt ikke dårlig. han har mer enn nok penger til å forsørge oss. vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men måtte bare få det ut. kanskje jeg bare skal flytte? så slipper han å ha meg som en byrde. problemet er at jeg da blir alene med 2 barn og har ikke råd til å forsørge 3 stk.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 kansje du bør kutte med på egne utgifter så du kan bidra litt mer til fellesen? Må innrømme at jeg også hadde blitt litt irritert visst min halvdel ikke kunne bidrat til husholdningen pga latskap.... sikker på du ikke kan jobbe mer??
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 det er jo ikke pga latskap. det er jo derfor jeg blir så såret. jeg skulle virkelig ønske jeg kunne jobbe mer, få inn mer penger. men når bekkenet ikke vil. så er det ikke så enkelt. han tjener 900.000 alene. er på sjøen annenhver mnd. så annenhver mnd er jeg også helt alene med ungen
soleia Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Kanskje du Annonym 14:44 bør byrje å lese heile innlegget før du svarar frekt? Til deg Hi må eg seie at eg vert like irritert kvar gang eg les om menn som behandlar "sin kjære" på denne måten, er fleire i same båt her inne har eg sett. Er jo skikkeleg ego av han som er ute og tener godt, å forlange at du som er sjuk pga graviditet og fødsel av hans barn skal betale like mykje i rekningar. Vil jo ikkje vere noko att med den lønna du har. Går ut frå at du har tenkt å jobbe meir og bidra meir til økonomien når du er i stand til det. Mannen min ser på det som naturleg at han bidreg meir enn meg, fordi han tener betre.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Du nn 14.44: Har du store problemer med deg selv? Eller med leseevnen? Eller IQ'en? Hvor trykker skoen mest? At det går an. HI: Klarer han virkelig ikke å se situasjonen din?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 nei han klarer virkelig ikke å se situasjonen min. jeg sliter virkelig med å betale mine regninger fordi at før jeg ble sykemeldt jobbet jeg mye. så når jeg plutselig gikk ned til 3000 i mnd så fikk jeg jo problemer med å betale bil, forsikring og andre regninger. ting gikk til inkasso og det ble et helvete. så jeg sitter fortsatt og betaler på inkassogjeld. derfor har jeg heller ikke mulighet til å kutte ned på mine utgifter. det verste er at han selv er enig i at vi har det fint nå. slipper å sende mini i bhg. for han har heller ikke noe lyst til det. hvis han vil at jeg skal jobbe mer så jeg kan bidra, så må begge ungene i bhg. men akkurat nå kan jeg ikke gjøre noe med situasjonen. da jeg nettopp har begynt på fødselspermisjonen min
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Når mannen din tjener så godt synes jeg han kan hjelpe deg med de regningene du har, du tjener jo ikke så godt! 900 000 kr på en familie holder i massevis. Jobb når du kan du, mer kan han ikke kreve av deg!!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 han må jo forstå at du faktisk er sykemeldt for øyeblikket!!!! men kansje du må selge bilen evt?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Skjønner godt du er skuffa og lei deg jeg. Hadde nok reagert akkurat likt, og må si jeg synes det er dårlig gjort av han, og han har satt seg lite inn i hvordan det er å bære frem ett barn. For enkelte er hele svangerskapet en drøm, mens andre må slite mer og mindre. Ta han med deg på kontroll og la lege/jordmor forklare han litt om livets realiteter, i deres tilfelle, svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 900.000 i året så har den egoisten råd til å gå til psykolog for å klage, og holde deg utenfor. Kanskje han kan sørge for vaskehjelp så du slipper det arbeidet medv bekkenet ditt. Faens mannfolk.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #12 Skrevet 20. mars 2009 Enig med anonym over her! Han er jo en dust rett og slett! Han kunne gjerne skaffet vaskehjelp til deg ja. Slik at du slipper å vaske nå i denne tiden hvor du har mye vondt. Samboer vasket gulv o.l når jeg var gravid med bekkenløsning. Siden din mann er mye borte burde han sørge for at du og barna deres har det best mulig. Han burde jo skjemme deg bort nå når du er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå