manaei Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Var på ul i uke 10. Da var alt ok. Har hatt vondt i magen og mens smerter i ryggen i natt. og i dag. er så redd. noen som har mistet etter de har sett at alt er ok? er så redd jeg. er 11 uker nå.
Minnie_Moon Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Det er minimal sjangse for å miste hvis man harsett liv etter uke 6, og har du sett så sent som i uke 10 er sjangsene i hvert fall gode. Det er vanlig å ha vondter her og der, så sikkert ingen ting og uroe seg over :-) Hvis du har hatt vondt uten å blø er det sikkert ingen fare :-)
Tweak Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Jeg var på ul i uke 7, og alt var bra. Og så i uke 12 og alt var bra. Men en gang mellom uke 12 og uke 16 gikk det galt uten at jeg merket noe. Sier ikke dette for å skremme deg, men for at man skal være klar over at alt kan skje. Så ikke sitt hjemme og vær redd alene. Ring legen og fortell det som det er! Be om å bli tatt på alvor! I de aller aller fleste svangerskap går alt bra. Det fødes jo mange barn hver dag! Men enhver bekymring burde bli tatt på alvor både av deg selv og av legen. Så jeg vil anbefale deg å ringe til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå