Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul i uke 10. Da var alt ok. Har hatt vondt i magen og mens smerter i ryggen i natt. og i dag. er så redd. noen som har mistet etter de har sett at alt er ok? er så redd jeg. er 11 uker nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du =)

Jeg var hos legen igår og pratet litt( jeg er 7+6). Han fortalte meg at sjansjen for å abortere etter uke 8 er på 3%!!! Det er jo ingenting!

Det er helt vanlig med smerter nederst i magen og ryggen, så med mindre du har blødd masse og hatt veldig vondt, er sjansen for at du har mistet det, veldig liten! Ring og prat med lege eller jordmor hvis du er redd!

Det står mye skremselspropaganda på disse sidene..

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg var hos legen, ikke fastlegen men en annen der. Hun beroliget meg ikke akkurat :( hun fant ikke hjertelyd. Vi ble bare enda mer redd vi da. For med sønnen vår hørte vi på samme tid. men har mistet to ganger. er så redd så redd.

Skrevet

Å fine du... Prøv å slappe av.... Jeg er i min 10nde uke nå,og fikk se bankende hjerte på ul i går. Jeg har mistet 3 ganger nå,så det skal ingenting til for å vippe meg av pinnen,men nå har jeg bestemt meg for å tro på nurket inni der.... Lovet magen min det for noen dager siden.

I dag har jeg hatt litt farge på papiret,men panikken min har ikke meldt seg enda. Jeg mååå bare tro at dette går bra, og det må du også. Husk nå at å miste tre ganger på rad er såpass skjelden at de har et eget ord for det. Habituel abort....

Jeg kjenner redselen din så inderlig,men prøv å slappe av mest mulig...Selv om de ikke fant lyd i dag vil ikke det si noe. Uke 11 er fortsatt veldig tidlig og mange leger vil ikke lytte etter hjerteslag for flere uker senere enn det du er nå...

Hvis du holder på å gå på veggene og trenger sjelero så bestill privat ul... Men jeg tror du skal senke skuldrene,alt er nok fint inni der. Dette må vi bare tro på! Og vi skal leke sammen her inne lenge.

Vi er forresten flere i samme sko inne på "Mistet,gravid på nytt". Velkommen inn der når du trenger å lufte tanker og panikk,eller bare vil prate :)

*Klappe på*

Skrevet

Tusen takk for svar.

Prøver være positiv. Venter litt til med ny UL. skal inn igjen om 2 uker. Men det virker som en evighet. Håper det bare er "normalt" med litt vondt her og der ja.

Lykke til til dere andre og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...