Gå til innhold

Normalt? Ang finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en gå stol av en dame på finn.no, og jeg syns hun er litt vanskelig. Hele kjøpet tar jo 7 sek, gi penger, så varen. Men hun kan ikke møte oss hjemme hos seg, vi må møte henne på en lekeplass like ved henne. Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være hun vil beholde privatlivet sitt og ikke liker at fremmede folk vet hvor hun bor eller noe..

Skrevet

Men hvorfor skrev hun adr sin på annonsen da? Nei, hun er så vanskelig! Droppet ut av hele kjøpet...

Skrevet

Jeg forstår henne godt. Jeg liker ikke å få folk fra finn hjem til meg hvis jeg er alene hjemme.

Skrevet

Rar dame! Men hvis hun hadde vært redd for å få folk fran finn,no på døra? Hvorfor møte folk på en lekeplass? dropp ut av det du...

Skrevet

Jeg har måttet gjøre det på den måte. Ex sambo hadde kontroll på alle pengene våre og jobber i nordsjøen. Han var akkurat kommet hjem for 4 uker og jeg sto uten penger som vanlig. Fikk ikke noe av han. Fikk ikke lov å jobbe heller så jeg kunne tjene mine egne. Jeg måtte derfor selge ting vi ikke hadde brukt for lenger. Hadde han oppdaget det så hadde han slått meg helseløs.

Jeg møtte folk på parkeringsplassen, lekeplesen, turstien,og andre plasser. Bare for å kunne ha penger til annet enn mat. Fikk 3000 i mnd av ex og det skulle holde til meg og 2 unger. + han når han var hjemme i de 4 ukene av gangen.

Han tjente da ca 40.000 i mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...