Gå til innhold

Flere som er skikkelig dårlige?


lykkemagen- endelig mamma!

Anbefalte innlegg

Blir nesten litt misunnelig av dere som ikke kjenner noe. Jeg er helt nede for telling...

 

Kvalm som bare fy, skikkelig svimmel og kjempetrøtt. Har dager der jeg ikke klarer å sitte oppreist, for da blir jeg så svimmel og kvalm. Må ligge flat ut det meste av dagen, orker ikke lese/se på TV eller noe- i dag er altså en god dag siden jeg klarer å være på forumet :) Brystene mine har vokst så mye og er så vonde at jeg ikke kan ligge på magen og jeg hyler bare noen ser på dem. Jeg spiser hele tiden for å holde kvalmen i sjakk... Trening kan jeg bare skyte en hvit pil etter, har mer en nok må å komme meg på toalettet uten å gå i bakken.

 

Dette er min første, og jeg ante virkelig ikke at det gikk an å bli så dårlig! Har begynt å mistenke flerlinger siden jeg er så dårlig.... har booket meg ultralyd for å finne ut av det ;)

 

Er overlykkelig over å være gravid, men venter med lengsel på uke 12, da jeg håper det kanskje kan snu... Er 8 + 6 i dag...

 

Noen andre der ute som sliter?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei

 

Samme her sliter med formen!! Akkurat samme som du + kaster opp

 

litt bedre nå så jeg orker å være på nettet. starter uke 10 i morgen

 

Håper virkelig på bedring snart!!!

 

Jeg har tvillinger i magen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he- jeg har en underlig følelse av flere på gang jeg også ;-) Kanskje det er forklaringen... Masse god bedring til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste innlegget ditt var det som jeg skulle ha skrevet det selv, nesten godt å vite at man er flere i samme båt, selv om det er en forferdelig situasjon som jeg ikke unner min verste fiende en gang. Selv venter jeg barn nr. 2 og er i uke 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme :) Hjelper å vite at vi er flere som sliter, selv om man ikke ønsker denne tilstanden på noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Sliter.. kvalm hele tiden, brekker meg, svimmel, trøtt, prøver å spise hele tiden - det er det eneste som holder det i sjakk.. PUH! Håper virkelig det snart blir bedre! Er snart i uke 12...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må en være dårlig for at det skal være mer enn et foster? Er det vanlig når du venter flerlinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe absolutt, men har hørt at man blir mer kvalm hvis det er flere... Men det er jo veldig forskjellig hvor kvalm man blir, så det finnes nok mange super- kvalme med bare en i magen og mange med tvillinger som har det helt fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det er bare en der inne, men jammen er jeg dårlig for det!!! Er i uke 13 nå, og trodde at formen var på vei tilbake etter nesten to uker uten oppkast( men med kvalme..), men neida, har hatt to dager nå som jeg ikke har fått drikke til å sitte en gang. Utrolig slitsomt, men verdt det når det går over tenker jeg. Gleder meg stooort til det går over, og jeg kan nyte å være gravid. Tvi tvi jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg venter min tredje nå og formen er grei nå, har hatt noen dager der det har vært litt tøft men ellers helt topp.

Da jeg skulle ha første barnet mitt var jeg sånn som du forteller. kjempedårlig. Måtte t.o.m. hoppe av bussen på vei til jobb og kastet opp med engang jeg stakk hodet ut døren. helt forferdelig og veldig nedverdigende.

Når man er så dårlig får man heller ikke noen forståelse fra omgivelsene, trur ikke de greier å fatte hvor tungt det er å være så syk.

Husket jeg hadde nedtelling til 12 uke da jeg trudde det skulle gi seg men jeg var dårlig frem til 16 uker.

Men til trøst, etter det var det masse energi som kom tilbake :)

 

Lykke til, det er bare en periode. Men jeg vet det er grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love deg at jeg vet hvordan du har det...og jeg føler med deg og alle andre som har det sånn!!! Jeg har bare en der inne,men tror jeg aldri har vært så dårlig i mitt liv...Ingenting hjelper. Klarer ikke mat og såvidt drikke. Var innlagt fra 21-23 mars for intravenøs behandling...men jammen er jeg bare blitt dårligere denne uken:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå i uke 14, og klarer å spise å drikke..men er fortsatt plaget på kveldene med vondt i magen og kvalme..Har spydd og vært kvalm siden uke 7...

Har bare en liten spire i magen..men har vært innlagt 3 ganger, sist i to uker... Ønsket bare å forsvinne når det sto på som verst..

Man ønsker ikke sin verste fiende dette, men er likevel "godt" å vite at andre også er i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet med å få i meg mat i måneds tid. Var på ferie i 2 uker og da spiste jeg nesten ingenting. Helt forferdelig. Magen skrek etter mat, men bare jeg tenkte på mat så ville jeg bare brekke meg. Men med en gang jeg kom 12. uke har jeg klart å spise høvelig normalt. Innimellom kjenner jeg at mat ikke frister. Har heldigvis ikke kastet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er viktig å tenke positivt. Jeg fikk høre at dårlig mor, gir friskt/friske barn. Det var det en kollega som sa til meg en dag jeg var litt grønn i trynet på jobb. Jeg valgte å tro på det!!! (ikke slå det opp...., bare tro på det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffja, ser det er mange som sliter! Blir spennende å høre om det går over ved uke 12 for mange- som de fleste av oss sikkert håper på. Er 11 +1, lurer på om det skal skje noe magisk de neste 6 dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...