Gå til innhold

Dere som er ca 10- 12 uker på vei...


tjorven- nr 3

Anbefalte innlegg

hvor lenge siden er det dere fikk positiv test?

Jeg spør fordi jeg er så lei av å ikke ha en termin å forholde meg til...

I dag er det 8 uker siden testen ble positiv....så tror kanskje jeg kan være 12 uker på vei...hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 11+1 i dag. 7 uker og 5 dager siden positiv test. Testet positivt da jeg var 3+3.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så 4 dager før IKM er normalt å få positiv test? legen min sa at ca 11 dager etter el var normalt, men det er vel sikkert litt forskjellig....

lurer enda på hva jeg skal egne med jeg er.....hmmmmmm...ikke vet jeg når el var, og ikke kan jeg regne ut fra mensen ...for den siste var 22.november og det stemmer jo ikke...må vel bare smøre meg med tålmodighet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil heller si at 4 dager før er mulig, men ikke veldig vanlig. Før det er det usannsynlig at du fikk pos. svar. Når jeg testet positivt 3 dager før var streken så svak at den nesten ikke var synlig. Jeg testet flere dager etter hverandre og streken ble litt tydeligere for hver dag. Hvis streken din var sterk og fin kan det tyde på at du var litt lenger på vei, noen dager (rundt IKM) i alle fall. Men dette er selvfølgelig veldig individuelt hvor mye hormoner som finnes og sikkert også avhengig av typen test. (Jeg brukte CB).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg brukte billigtest som jeg bestilte på nett og den var helt sterke streker på.og 1 uke før var den negativ. er så utålmodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på pillen i beg. av august og for hver gang jeg fikk mensen var den mer og mer utsatt... Så det ble mange tester før den siste ble positiv.

Jeg tok test 11 dager etter ventet mensen. Dette fordi gangen før gikk det hele 11 dager over tiden før jeg fikk den og måtte ta det denne gangen på dag 11 fordi jeg hadde planer om en bytur...

Selv om den viste tydelig positiv valgte jeg å ta en ekstra 4-5 dager etterpå for å være sikker.

Hadde siste mens-start 23. des og har foreløpig termin 1.oktober.

 

Har mensen din vært veldig uregelmessig, eller kan det være at du har termin i september...?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mensen min var litt uregel messig de to siste gangene før positiv test ja. så er jo litt håpløst dette her. men jeg vet jo at termin fra 22.november ikke stemmer. men ikke når ellers....Hadde masse "mens smerter" rundt 5-8 januar, så trodde mensen var på tur...har derfor tenkt at det kan ha vært el...men vi hadde ikke sex før 9 og 10 januar...snart 11 uker siden...så er kanskje 13 uker på vei på fredag...sukk...enda 11 dager til UL....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...