Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 jeg syns det er lite sammenlignet med tidligere forhold.. ca 2-3 ganger i uka.. men nå har vi ikke hatt sex siden søndag.. Ble plutselig så lei hele greia - så sinnsykt forutsigbart!! Samme rutine hver gang, også avtales det om dagen liksom! Jeg er ikke noe bedre enn han altså, men plutselig sa det bare stopp.. og når jeg forteller om det, så er hans svar at han skal gi meg tid... jeg trenger da for pokker ikke tid!! Jeg trenger en mann som tar meg oppetter veggen i gangen midt i husvasken! puh - godt å få det ut
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Enda sjeldnere her, jeg/vi sovner som regel av på sofaen på kvelden, og når en da våkner bare ruller en seg bare inn til senga og pakker seg inn i dyna og fortsetter å sove. Skjerper oss litt rundt eggløsning da, for vil gjerne ha søsken til lillemor. Så, 4-5 ganger i måneden, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Vi hadde en lang periode hvor lysten hans var så godt som borte. Han jobbet mye, var stresset, og hele greien var skikkelig kjip. Kunne bli en gang i måneden, liksom. Jeg følte meg rimelig snytt, da han var et sexdyr da vi ble sammen - vi hadde sex mange, mange ganger for dagen, og jeg var kjempefornøyd. Han likte ikke å prate om det når jeg tok opp med ham at jeg ikke var fornøyd med sjelden sex. Prøvde å få ham til å sette ord på ting, slik at vi kunne finne en løsning. Han mente ting ble "for planlagt" osv, hvis vi pratet om det, men til slutt skar jeg fullstendig gjennom, og sa at slik kunne jeg ikke leve. Sa at han enten fikk tillate meg å finne en elsker som kunne tilfredsstille behovene mine, eller vi fikk gå fra hverandre - MED MINDRE han var villig til å prate, tenke, finne ut av ting sammen med meg - f.eks gå til sexolog eller hva som helst. Han valgte selvsagt å ta tak i situasjonen. Han tenkte over ting, og fant ut at vi burde bruke mer tid sammen, rydde opp i småting i ekteskapet, og at han måtte fokusere mer på å tenke litt på meg i hverdagen - og å stresse ned med jobben. Ting ble gradvis bedre, og endelig fikk han libidoen sin tilbake. Nå knuller vi stort sett både morgen og kveld, han tar meg av og til midt på natten også, i halvsøvne, fordi han er kåt hele tiden. Deilig å ha mannen min tilbake. Det hjalp voldsomt å snakke ut om ting, fokusere på hva problemet kunne være osv. Vi slapp å gå til sexolog fordi ting løsnet av seg selv, men jeg ville nok krevd at vi gjorde det hvis det gikk lang tid før det ordnet seg. Hadde da gått i halvannet år med minimalt med sex, så grensen var nådd for min del.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Samleie en gang i måneden, oral/hånd kanskje 3-4 ganger i måneden. Vi er fornøyd med det, forholdet vårt er supert. Ikke alle som har behov for sex hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 13:34 her igjen.. Vi venta med sex til vi gifta oss, men han var på meg hele tida - og snakket om hvor mye sex vi skulle ha osv 3-4 ganger om dagen.. Men når alt kommer til alt, så klarer han ikke mer enn en gang om dagen - og tar sjelden initiativet til mer enn 1 gang i uka.. Bortsett fra når jeg ikke har lyst selvfølgelig, da maser han.. *grrrrr* og jeg var litt av et sexdyr før selv, hvis xer mimrer med meg så er det det de trekker frem! Nå er jeg blitt kjedelig...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Vi har ca 1 gang 2-3 hver mnd. Vet det er fryktelig lite...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Ca. 1 gang i uken eller 1,5 uker mellom. Som en annen skriver det blir litt rutine og kjedelig. Jeg elsket å ha masse sex før og hadde det ofte med tidligere partnere mens mannen ikke vil ha det så ofte. I begynelsen hadde vi ett kompromiss om 2-3 ganger i uken men nå blir det som sagt ikke det en gang. Samme rutine hver gang og det blir avtalt på dagen om vi skal ha sex på kvelden:o( Men ellers har vi ett godt ekteskap og det kan jo hende vi får en oppsving i sexlivet når ungene er litt større.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Vel mye rutine, mye det samme og stort sett mest morro for ham. Samleie har vi vel 1-2 ganger i uken, han får handjobs oftere enn det. Jeg får orgasme maks 2x i måneden, stort sett glemmer han det og det ender med masing at jeg gjerne vil ha mer enn kun samleie. Har pratet om dette i åresvis men det hjelper så lite. Alltid trøtt, lei, orker ikke, så vanskelig, "du tar så lang tid før du kommer" osv. Elsker kommer ikke på tale for min del, præver jo å forklare at jeg føler meg uelsket og uglesett av ham fordi kroppen min ikke er som en maskin. Men men Kan jo bli bedre
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 ja er det ikke spennende? "blir det noe på meg ikveld?" -kanskje det... Altså kom igjen! Litt spontanitet er vel ikke mye forlangt? Hvis jeg prøver meg utenom sengetid, får jeg bare beskjed om å vente... Og det verste er at vi har ikke barn heller - vi PRØVER! 1334
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 4 - 5 ganger i mnd kanskje? somregel rundt el...siden vi prøver å bli gravide.... avogtil har vi mer og andre ganger mindre. varierer:)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #12 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har samboer på 10. året (ikke gifte), og 3 små barn, inkludert en baby. Vi har sex ca en gang i uka. Dette holder i massevis for oss nå. Før vi fikk barn hadde vi sex stort sett daglig. Men ettersom vi har fått flere barn, har både overskudd, tid og lyst dabbet av. Jeg hadde blitt sprø hvis samboer hadde forventet sex oftere enn en gang i uka nå.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #13 Skrevet 20. mars 2009 Vet ikke hva du definerer som lite men vi har sex ca en gang i uken, ofte annenhver uke. Holder i massevis for meg men mannen kunne nok tenke seg mye mer, blir opphisset bare jeg puster litt på han:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå