blond Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Jeg synes det er godt å svare på innlegg som bare er sosiale og ikke veldig engasjerende, men kan også være godt med en diskusjon. Det er en sjeldenhet at et hovedinnlegg utvikler seg til noe større her inne, folk er som regel saklige og høflige og det er ikke mye intern kommunikasjon innad i trådene. Det kan være behagelig, men også kjedelig. Jeg savner muligheten til å kunne sitere andre slik at det blir tydeligere hva, og hvem, man svarer (på).
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Skjønte ikke helt hva du mente med det siste du skrev, hva du savnet.. Jeg liker best innlegg som blir svart på, og gjerne med litt enn ett svar.. Synes også det er kjekt at vi kjenner hverandre så pass her inne at vi kan spørre ting til hverandre osv, og husker ting om hverandre..
blond Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2009 Det skulle vært en knapp til sitering av innlegg slik at om man slipper å kopiere og lime inn hvis det er spesielle deler av et innlegg man vil kommentere eller svare på.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 igunnen umulig å svare på synes jeg.. Mange ulike innlegg kan være interessante. Er veldig fin tone her inne, så de fleste innlegg er igrunnen fine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå