ticalinda Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Den 10.mars kom vår datter plutselig på at hun ville ut! Det vil si, hun begynte å gi tegn fra seg akkurat når jeg skulle sette meg ned og kose meg med "24" den 9. mars. Deler av vannet gikk, og 30 min etterpå kunne jeg konstantere at jeg nok ikke kom til å klare å konsentrere meg om "24" lenger... Da var riene i gang, og før klokka 00:00 var jeg på sykehuset og fødselen var ikke til å unngå! Klokka 04:47 kom hun til verden på 5 pressrier. Og like snill som hun er nå, var hun også da, hun kom uten å plage meg med en eneste rift.... Hun veide 2,6kg og var 46 cm lang. Bortsett fra litt gulsott og ammeproblemer som gjorde sykehusoppholdet til en ukes langt, så har det vært noen herlige dager med mye kos og glede så langt! Lykke til alle dere andre som går og venter (og ta et råd: vær forberedt litt før termin!!!).
komplett familie Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 gratulerer så mye. Måtte le litt ang det å være forberedt litt før termin. Har nå to uker igjen til termin og er nå klar med bag ol, men for to uker siden hadde jeg verken funnet frem klærne eller seng ol... Men det er nok ikke noe dumt tips å komme med =) Kos dere videre hjemme
mor til 2 prinsesser. Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Gratulerer så masse:-). Jeg venter også en jente og skal settes i gang 3 uker før termin. Blir spennende:-). Kos deg med babyen og lykke til:-)
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 Gratulerer så masse ;o) Nyte tiden fremover!! Ja sikkert ikke så dumt å være litt klar..hehe begynnte på uke 39 idag..på tide å begynne å pakke sykehus bagen kansje...? Har faktisk skrevet liste i alle fall idag så skal begynne...;o) Så må jeg få kjøpt bil sete og stellebord..shit tiden flyr...! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå