Anne-B. Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 At du får titusener igjen på skatten, min kjære venn. Det gjør liksom studentilværelsen og arbeidsledigheta litt greiere. Hvor i Trondheim går man for å selge røven? Husleia må jo betales i juni og juli.
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Fine røver kan selges neste hvor som helst, men du bør kanskje prioritere områder med pengesterke kjøpere, om husleienivået ligger der jeg tror.
cherry coke Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Hva med å selge en nyre istedet? Kan få bra penger på svartebørsen.
Anne-B. Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2009 Den ene skinka mi har et 10 cm lang arr etter et fall i en trapp og et tilfeldig møte med et datakabinett. Får jeg mye for det i Øvre Singsaker, tror du?
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Tjaaaaaaa.. trønderne er ganske kresne. Prater du bare litt antydning til nordlandsdialekt, så synker prisen dramatisk. Desto lengre nord du kommer fra dess billigere er du. Joiker du mellom romperacet så er du straks skyldig grunker også. Så bare pass deg hvem du ofrer skinka til.
Anne-B. Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2009 Jeg kommer fra omtrent på midten av Nord-Norge, så da må vel prisen bli ganske tålelig for begge parter. Joike kan jeg ikke, men jeg kan tjodle. I verste fall får jeg ty til svensk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå