Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Er såååå sliten av å være gravid... Har et bekken som terroriserer meg... Livredd for å gå over tiden.... redd jeg tømmes for energi til i det hele tatt å klare en fødsel.... Noen som har tips til hvordan få fortgang på sakene? Tenker jeg må "begynne" nå m tanke på å føde til termin. Er modningsakupuntur effektivt? Noen som gjør det i Bergen? Håper på svar! PÅ forhånd takk!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Jeg fikk modningsakupunktur. Det er jo ikke godt å si om det funket, jeg vet jo ikke hvordan forløpet hadde vært uten. Men jeg fødte 2 uker før termin (uten igangsettingsakupunktur), og hadde en kjapp, fin fødsel. Mens jeg holdt på med denne akupunkturen, hørte jeg på radioen at de hadde forsket på dette ved et av de store sykehusene sørpå (husker ikke hvilket), og hadde funnet ut at fødende som hadde fått modningsakupunktur i gjennomsnitt hadde 4 timer kortere åpningsrier enn kontrollgruppen. De sa ikke noe om når man fødte i forhold til termin, da.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Jeg ble igangsatt halvannen uke før termin uten å være moden. Pga bekkenet.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 ha sex ))) hadde intensiv sex hver dag 2 uker før terminen, babyen kom 1 uke før terminen
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Jeg tror egentlig det er mer eller mindre tilfeldig om disse kjerringrådene funker... Jeg fødte 10 dager før termin uten å gjøre en tøddel for å få i gang saker og ting. Slappet bare av og koste meg!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Til anonym 13.01: Skulle gjerne hatt sex.. men er rene helvete å ha sex med bekkenløsning, så det går nok ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå