Gå til innhold

21 dager igjen. Da er jeg fødeklar! :) :) Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så klar for å få møte lille tulla i magen. Så nå går det litt fremover her med 21 dager igjen. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes, endelig! Har igjen 20 dager til UL termin, 19 til mens termin. Innbiller meg at jeg blir gående over, er første så..... men har pakket bagen:)

Skrevet

Vet aldri med de små. De kommer når de kommer. Jeg har følelsen av at mi tulle kommer når som helst. Blir veldig sjokkert om jeg går på overtid nå. :) Bagen er tatt frem og ting som jeg ikke trenger til hverdags er pakket. Har skrevet liste med ting som skal oppi når ting skjer. Har begynt å "spare" på klær som ser ok ut til å ha på til fødselen og rett etter. Kjedelig om alle klærne man føler seg vel i er til vask. Gleder meg sånn til å få møte tulla vår! ;)

Skrevet

oi.. tiden flyr!!! 19 dager igjen til termin, men har ikke tro på at jeg når den datoen :) er 2 gangs og fikk før me første.. så følelse og form tilsier at jeg får før termin også denne gangen, men blir spennende og se :)

har beg og pakke litt i beggen, bare sånn litt.. men veldi greit hva som er pakket og klart :)

Skrevet

19 dager til ultralyd termin, 12 dager til menstermin!! :) så skal bli spennende å se når vår lille gutt kommer!! :)

Skrevet

Jaaa ;o) Jeg også!! Har 16 dager igjenn til mens termin som jeg satser på stemmer..en uke mer til UL terminen..som jeg i grunn ikke er enig i men men...

Spennende nå alså,har ikke pakket bag,men skrevet liste og funnet bagen frem uten å ha lagt noe i den enda :-s

Så får vel begynne på den etter hvert ;o)

Er også førstegangs,men kan likevel skje når som helst! En går nødvendigvis ikke over selv om veldig mange sier det..kjenner flere førstegangsfødene som har fått før enn etter,så lov å håpe ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...